Forfatter Emne: kompressor rens virker ikke  (Læst 1720 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pilleh

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 10
  • Respekt optjent: +1/-0
kompressor rens virker ikke
« Dato: Aug 20, 2017, 09:35 »
Jeg har lige fået en ombytnings styring version 7 da den gamle gik død på lysføleren. Nu kan jeg ikke få kompressorrens til at virke.... Jeg startede med at lade ventilen være tilsluttet på motorprint (L1 = L6 på hovedprint) hvor den altid har virket på den gamle styring.  Jeg har været inde og aktivere porten i Stoker appen, men den bliver ikke aktiveret og er væk når jeg genstarter appen. Jeg har ikke mulighed for at vælge port i rensningsmenuen ....det mangler? Skal jeg ind i udvidet setup for at åbne porten? Jeg har også prøvet at tilslutte ventilen direkte på hoved print i en anden port(L9) med samme resultat.... Når jeg tjekker "hændelser" står der godt nok kompressorrens men der sker bare ikke noget....hvad er det jeg glemmer eller gør forkert?
« Senest Redigeret: Aug 20, 2017, 09:55 af pilleh »

Offline michael f

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 7550
  • Respekt optjent: +224/-179
  • Montør NBE
Sv: kompressor rens virker ikke
« Svar #1 Dato: Aug 20, 2017, 11:36 »
Jeg har lige fået en ombytnings styring version 7 da den gamle gik død på lysføleren. Nu kan jeg ikke få kompressorrens til at virke.... Jeg startede med at lade ventilen være tilsluttet på motorprint (L1 = L6 på hovedprint) hvor den altid har virket på den gamle styring.  Jeg har været inde og aktivere porten i Stoker appen, men den bliver ikke aktiveret og er væk når jeg genstarter appen. Jeg har ikke mulighed for at vælge port i rensningsmenuen ....det mangler? Skal jeg ind i udvidet setup for at åbne porten? Jeg har også prøvet at tilslutte ventilen direkte på hoved print i en anden port(L9) med samme resultat.... Når jeg tjekker "hændelser" står der godt nok kompressorrens men der sker bare ikke noget....hvad er det jeg glemmer eller gør forkert?

Ja, du skal ind i Udvidet tekniske indstillinger i appen, og vælge JA.  :)
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Offline pilleh

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 10
  • Respekt optjent: +1/-0
Sv: kompressor rens virker ikke
« Svar #2 Dato: Aug 20, 2017, 15:40 »
Jeg har lige fået en ombytnings styring version 7 da den gamle gik død på lysføleren. Nu kan jeg ikke få kompressorrens til at virke.... Jeg startede med at lade ventilen være tilsluttet på motorprint (L1 = L6 på hovedprint) hvor den altid har virket på den gamle styring.  Jeg har været inde og aktivere porten i Stoker appen, men den bliver ikke aktiveret og er væk når jeg genstarter appen. Jeg har ikke mulighed for at vælge port i rensningsmenuen ....det mangler? Skal jeg ind i udvidet setup for at åbne porten? Jeg har også prøvet at tilslutte ventilen direkte på hoved print i en anden port(L9) med samme resultat.... Når jeg tjekker "hændelser" står der godt nok kompressorrens men der sker bare ikke noget....hvad er det jeg glemmer eller gør forkert?

Ja, du skal ind i Udvidet tekniske indstillinger i appen, og vælge JA.  :)
SÅDAN.....takker Michael!! Undre mig bare over hvorfor man ikke gør indstillingen åben fra fabrikken af??