Forfatter Emne: Skriv ordentligt.  (Læst 1548 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline scottedor

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 738
  • Respekt optjent: +28/-4
Skriv ordentligt.
« Dato: Okt 13, 2016, 09:27 »
Jeg blev i mit sidste svar kritiseret af Sologvind.For ikke at skrive korrekt , manglende tegnsætning mm. Nu skal vi passe på, at vi ikke med sådanne udmeldinger ikke forskrækker dem som ikke skriver så godt, til ikke at skrive herinde , det kan jo være det er dem der ligger inde med guldkornene.  Spørgeren har kvitteret med tak for svar, så han har åbenbart kunnet læse og forstå mit svar. Med venlig hilsen Erik         
Scotte 16 v.4,99 på Dor 24 kedel med kedelshunt 110 l Metro med termostat

Offline sologvind

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 52
  • Respekt optjent: +0/-2
Sv: Skriv ordentligt.
« Svar #1 Dato: Okt 13, 2016, 11:27 »
Hej Erik og andre,

Det var ikke ment som en kritik, selvom det er blevet opfattet sådant. Det var mere et ønske om at der ikke skrives 5 linier uden et eneste komma eller punktum.
Om folk kan stave eller ej er ikke et issue her, det er jo heller ikke altid de/vi ved hvad stumperne hedder.

med venlig mening
Leif

ps. endnu engang undskyld for at Nørgårds tråd blev spammet med irrelevant indhold.
http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=sologvind
v10 styring
16kw scotte på 24kw DOR
60 rørs solfanger og 500l vvb

Offline noerskov

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 336
  • Respekt optjent: +4/-1
    • Mit fyr kommentarer er velkomne hvis i mener det ser helt galt ud :-)
Sv: Skriv ordentligt.
« Svar #2 Dato: Okt 16, 2016, 19:42 »
Var det mit indlæg vedrørende gulvvarme temperatur så kunne jeg altså sagtens læse og forstå dit svar jeg er ikke ordblind eller noget faktisk læser og staver jeg væsentligt bedre end gennemsnittet men ja jeg har ALDRIG fattet komikken med punktum og komma men vi kan jo heller ikke alle være udstyret med den helt store studenterhue og fine akademiske uddannelse der skal jo også være nogen i samfundet til at udføre det fysisk hårde arbejde og den kategori hører jeg til
Scotte mini bs 1016 10 kw version 6,79 trækstabilisator grundfoss alpha 2 cirkulationspumpe kompressorens  3 vejs ventil 100 ltr vvb ca 140 kvm opvarmet i 3 plan heraf ca 20 kvm gulvvarme i betongulv huset er dårligt isoleret