Forfatter Emne: Stop tast - Stop temp  (Læst 1870 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline SkamrisHolm

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Stop tast - Stop temp
« Dato: Feb 23, 2019, 14:58 »
Hej
Jeg er en glad amatør der nu har haft mit Scotte fyr til at køre i snart 10 år - de sidste 4-5 år helt uden problemer (og uden anden styring end den der sidder på fyret - ingen PC altså). Og med "amatør" mener jeg det helt bogstaveligt - jeg gør intet andet end at rense fyret efter forskrifterne når det er nødvendigt. Jeg piller ikke ved noget - justerer ikke noget osv. Og nu er fyret så stoppet (er helt kold), og skriver bare hhv. "Stop Temp" og "Stop tast". Jeg har prøvet at slukke for strømmen, men den vil ikke starte op - fortsætter med samme besked. Og jeg har prøvet at holde "Pil ned" inde i +10 sekunder og intet sker alligevel. Og så har jeg prøvet at søge her i forum'et og læst hvad jeg kunne finde, men er ikke blevet klogere på løsningen.
Er der nogen der har et bud på hvad "den glade amatør" kan prøve inden jeg ringer efter hjælp? Det skal nok være ret enkelt for at jeg kan lykkes med det  :)
På forhånd tak for hjælpen
Peter

Offline michael f

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 7554
  • Respekt optjent: +224/-179
  • Montør NBE
Sv: Stop tast - Stop temp
« Svar #1 Dato: Feb 23, 2019, 15:05 »
Hej