Forfatter Emne: hjælp til SCOTTE 16 KW SÆT M/KEDEL V købt i vvs experten ålborg  (Læst 5313 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline iceword

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 4
  • Respekt optjent: +0/-0
ja jeg har som sagt købt sådan en SCOTTE 16 KW SÆT M/KEDEL V i vvs experten og har monteret det og når vi så starter den op skal vi jo instille boksen vi prøvede til at starte med at intaste standart indstillingere men den kører og smider piller ind men der er ikke ild i den lige meget hva vi gøre hva har vi evt gjordt forkert og evt om nogen har de tal man skal indtaste i stedet for standart og ja jeg har aldrig haft et pille fyr før så HJÆLP :D

Mvh Rikard nordjylland aka fjerritslev

Offline Falck

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 59
  • Respekt optjent: +13/-16
    • http://www.falck.oedsted.dk
ja jeg har som sagt købt sådan en SCOTTE 16 KW SÆT M/KEDEL V i vvs experten og har monteret det og når vi så starter den op skal vi jo instille boksen vi prøvede til at starte med at intaste standart indstillingere men den kører og smider piller ind men der er ikke ild i den lige meget hva vi gøre hva har vi evt gjordt forkert og evt om nogen har de tal man skal indtaste i stedet for standart og ja jeg har aldrig haft et pille fyr før så HJÆLP :D

Mvh Rikard nordjylland aka fjerritslev
Hvis du finder din manual frem, så er der en vejledning i hvordan du vejer dine piller af, samt hvordan du taster data ind i menu 2 3 samt 4.
Gør du dette så er du et langt stykke af vejen.....
Check lige i den skjulte menu at el tænder effekten står til 100% og tiden står mellem 9 og 12 minutter...
Jan Falck
Ødsted
Online fyr & soldata: www.falck.oedsted.com
Husk det er ikke alle Eksperter der er Eksperter

Offline iceword

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 4
  • Respekt optjent: +0/-0
ja det er et hus vi er ved at sætte istand og skal ud her om en times tid så der vil jeg lige veje det af og taste de ting ind og så lige tjekke de 2 ting du skriver kan det evt have noget at gøre med det ikke tænder ?

Offline Falck

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 59
  • Respekt optjent: +13/-16
    • http://www.falck.oedsted.dk
ja det er et hus vi er ved at sætte istand og skal ud her om en times tid så der vil jeg lige veje det af og taste de ting ind og så lige tjekke de 2 ting du skriver kan det evt have noget at gøre med det ikke tænder ?

Ja det er jeg temlig sikker på.
Hvis effekten er for lav (70%) så kan den ikke starte..
Hvis tiden står til 9 min, så sæt den op til 12.
Jan Falck
Ødsted
Online fyr & soldata: www.falck.oedsted.com
Husk det er ikke alle Eksperter der er Eksperter

Offline iceword

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 4
  • Respekt optjent: +0/-0
okay det vil jeg lige prøve at gøre nu har vi alt på standart men vil lige lave det med at veje og sætte 2-3-4 menu op er der andet i den skjuldte menu der skal sætte anderledes eller kan standart bruges der

Offline iceword

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 4
  • Respekt optjent: +0/-0
mange tak for hjælpen det var lige det der skulle til den kører fint nu

så mange tak for hjælpen Mvh Rikard
« Senest Redigeret: Apr 13, 2009, 17:54 af iceword »

Offline Falck

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 59
  • Respekt optjent: +13/-16
    • http://www.falck.oedsted.dk
mange tak for hjælpen det var lige det der skulle til den kører fint nu

så mange tak for hjælpen Mvh Rikard
Det var godt, får du andre problemer skal du bare søge hjælp her igen....
Jan Falck
Ødsted
Online fyr & soldata: www.falck.oedsted.com
Husk det er ikke alle Eksperter der er Eksperter