Forfatter Emne: Logning forslag  (Læst 3829 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline topgun

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 144
  • Respekt optjent: +2/-0
    • Mit fyr
Logning forslag
« Dato: Nov 01, 2010, 08:51 »
Ud over at få logget kompressor rens har jeg 2 ønsker som du kunne overveje

1. En change log. Dvs. en seperat log hvor alle ændringer der er foretaget vises i. De er jo i den store log men det kan være noet bøvlet at finde, så bare et "view" der kun viser ændringer man har foretaget
2. Manuel tilføjelse af en ændring til loggen. F.eks.  "Skiftet til barnelik 6mm piller"  "Røgkanaler renset"  "Akse tømt"

Det mangler jeg rigtigt meget, noterer den slags ned på papir pt.

Et samlet overblik over alle ændringer vil hjælpe meget med at holde styr på hvad der skete nu end pillefobrug pludseligt er steget markant.
Michael Pedersen

Scotte 16kw med Woody 6.66 Chip på en OPOP H418 kedel
VVB priotering, Kompressorrens, Ude temp, Røg temp, Flow måler.
Opvarmer 243m2
Mit fyr: http://fyr.mm-pedersen.dk

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Logning forslag
« Svar #1 Dato: Nov 01, 2010, 12:23 »
Ud over at få logget kompressor rens har jeg 2 ønsker som du kunne overveje

1. En change log. Dvs. en seperat log hvor alle ændringer der er foretaget vises i. De er jo i den store log men det kan være noet bøvlet at finde, så bare et "view" der kun viser ændringer man har foretaget
2. Manuel tilføjelse af en ændring til loggen. F.eks.  "Skiftet til barnelik 6mm piller"  "Røgkanaler renset"  "Akse tømt"

Det mangler jeg rigtigt meget, noterer den slags ned på papir pt.

Et samlet overblik over alle ændringer vil hjælpe meget med at holde styr på hvad der skete nu end pillefobrug pludseligt er steget markant.

Hej Topgun

Det er fine ideer, det er noteret, kunne også selv bruge at man kunne notere sig noget i loggen så man er fri for papir.

Mvh. Jens

Ps. Kompressor rens logning er under vejs, det er ved at blive implementeret i en kommende chip.
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)