Kedler > Kedler

Blackstar 16 kw

(1/3) > >>

Karstenjuhu:
Hej. Jeg har fornylig sat et blackstar pillefyr 16 kw op istedet for oliefyr. Mit spørgsmål er om der er nogle kloge hoveder herinde der vil tjekke mine værdier på stoker llud og se om det ser fornuftigt ud. Nummer er 2567 på stokercloud . På forhånd tak☺

michael f:

--- Citat fra: Karstenjuhu efter Nov 22, 2018, 17:45 ---Hej. Jeg har fornylig sat et blackstar pillefyr 16 kw op istedet for oliefyr. Mit spørgsmål er om der er nogle kloge hoveder herinde der vil tjekke mine værdier på stoker llud og se om det ser fornuftigt ud. Nummer er 2567 på stokercloud . På forhånd tak☺

--- Afslutning på citat ---

Ser fint ud  :)

Karstenjuhu:
Ok. Tak for svar.

Karstenjuhu:
Vil det være formålstjenligt at natsænke temperatur eller er der ik noget sparet ved det.☺

383CI:
Køre du uden O2 regulering?

Umiddelbart, men set i forhold til mine tal, er dine blæsertal høje men hvis det er samme blæser som i 10Kwèn er det nok meget muligt den skal give mere luft.

Hvordan ser asken ud?

Jeg tænker også at du har forholdsvist store udsving, meget jævnt i ydelsen, fra 30 til 45% og ned igen set et par gange over en time.
Nu kan jeg jo ikke se flow men enten er varmeaftaget "sjovt" ellers kunne det være forbrandingen blev bedre af at blive jævnet lidt med lidt højere I værdi.
Da jeg stillede fyret ind fokuserede jeg først på at få belastningskurverne til at se rimelige ud, derefter O2 niveau.
Mit aftag er rimeligt jævnt på varme siden indtil VVF i ventilationen "kicker inn" og eller VVBèn gør det. 

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version