Forfatter Emne: Stokercloud udfald  (Læst 1673 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Busser

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 53
  • Respekt optjent: +1/-1
Stokercloud udfald
« Dato: Dec 17, 2018, 20:27 »
Hej alle,

Er der andre der har problemer med at komme på Stokercloud, her til aften?

Bh.
-Busser
Black Star 1016. NBE10.
Helårssommerhus i træ, godt isoleret.
106 kvm. Gulvvarme i beton.
https://stokercloud.dk/v3/#/busser/main-page

Offline 383CI

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1413
  • Respekt optjent: +54/-291
Sv: Stokercloud udfald
« Svar #1 Dato: Dec 17, 2018, 20:31 »
Ikke problemer men jeg kom ikke på første gang jeg forsøgte.
Når jeg kigger mine grafer er de helt lige fra 20.29 til 21.26 så det tyder på der ikke er uploadet data i den periode.
Der har muligtvist været "udgangstest" aktiv på nogle servere for fejl kan der umuligt være tale om, men nu virker det igen.
Blackstar+ 10Kw V13 (ilt)styring, kompressorrens og diverse følere.


6,7Kw solceller 120 vakkumrør, 300L  193/45 grader. Varmeinstallation styret af Arduino Mega

Mangler du alternativ til den alt for dyre Denso lampda sensor, og / eller vil være med til at teste et alternativ så skriv privat.

Offline Busser

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 53
  • Respekt optjent: +1/-1
Sv: Stokercloud udfald
« Svar #2 Dato: Dec 17, 2018, 20:54 »
Black Star 1016. NBE10.
Helårssommerhus i træ, godt isoleret.
106 kvm. Gulvvarme i beton.
https://stokercloud.dk/v3/#/busser/main-page

Offline Skrot1

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 689
  • Respekt optjent: +29/-25
Sv: Stokercloud udfald
« Svar #3 Dato: Dec 17, 2018, 20:56 »
Ikke problemer men jeg kom ikke på første gang jeg forsøgte.
Når jeg kigger mine grafer er de helt lige fra 20.29 til 21.26 så det tyder på der ikke er uploadet data i den periode.
Der har muligtvist været "udgangstest" aktiv på nogle servere for fejl kan der umuligt være tale om, men nu virker det igen.
kom dog videre med din indebrændthed, det er efterhånden patetisk at læse i snart hver anden sætning, hvordan du lader lyse igennem du ikke er tilfreds med NBE, kom dog videre, menneske. Hvis du er så pisseutilfreds med dit fyr, og dens virkemåde, skulle du måske ha undersøgt det bedre inden køb, men tvivler på du var blevet tilfreds med det alligevel. Synes du er belastende at høre på efterhånden, og jeg tror sgu ikke jeg er den eneste. Det er min mening, og hvad du synes om den, ku ikke rage mig mindre.
Woody 10 kw.V10, BS1016 kedel,  U-herd, trækstabilisator,  med iltstyring og kompressorrens, version 10.525, 130. mm. stålskorsten. 6 mm piller . https://stokercloud.dk/v3/#/65018/main-page

Offline 383CI

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1413
  • Respekt optjent: +54/-291
Sv: Stokercloud udfald
« Svar #4 Dato: Dec 17, 2018, 21:11 »
Hvis du er så pisseutilfreds med dit fyr, og dens virkemåde, skulle du måske ha undersøgt det bedre inden køb, men tvivler på du var blevet tilfreds med det alligevel.

Synes du er belastende at høre på efterhånden, og jeg tror sgu ikke jeg er den eneste. Det er min mening, og hvad du synes om den, ku ikke rage mig mindre.

Hvem snakker om utilfreds? Det er dig og ikke mig. Jeg har et fyr der køre udemærket og jeg bliver efterhånden tryg ved det, specielt efter den funktion er fjernet.

Jeg kunne jo ikke vide noget om eventuelle "uheldigheder" omkring fyrets drift hvis alle kun jubler, ligemeget hvor meget jeg undersøger.

Det er jo fair nok hvis der ikke er nogle, uheldigheder, men det var der jo så.

Jeg kan fint leve med det. Det der pisser mig voldsomt af er den kategoriske afvisning af der skulle være noget galt.

Hvis vi vender den om betyder det jo så det er meningen at fyret skal stalle og fryse under visse omstændigheder. Hvis "frys" er en funktion der er som den skal være, det må den jo være når der ikke er noget galt, er det ikke sikkert jeg ville have købt fyret erkender jeg uden skam.

Jeg tillader mig dog at tro det var en fejl der nu er væk.


Noget andet er jo at den her tråd ikke drejer sig om fyret og dets virkemåde, men om der har været udfald på stokercloudèn

Det havde der så.


Hvis du syntes jeg er belastende har jeg et, syntes jeg selv, rimeligt godt råd.

Ude i siderne, under indlæg i trådene, står hvem der har skrevet det.

Hvis der står 383CI lader du bare være med at læse indlægget.

Det vil jeg da betragte som langt langt bedre end lade sig irritere, det giver ingen mening.
De indlæg jeg bidrager med er som oftest, fordi jeg mener at have noget at bidrage med. 
Hvis du, og de andre du tager med i dit udtryk ikke mener det, ja så se overstående kommentar om hvem der har skrevet indlæget og hop over dem der står 383Ci ved.

Men jeg skal da på egne vegne beklage jeg ikke kan deltage ubetinget i det store jubelkor, specielt ikke med de mange RTBèr der laver askekager, uforbrandte piller og diverse med det udtryk om de skulle være helt automatiske i erindring.

Men så er der ikke andet at gøre end hjælpe med at få dem til det. Jeg har jo fået mit til at køre fornuftigt, så må det kunne lade sig gøre andre steder også.

Og/men er forum/administrator/NBE af samme mening, jeg er en pest her er det også ok, så er der jo bare at udelukke mig fra forum, det er heller ikke svært.


Nåååååårrrrr, nej og undskyld, hvad jeg mener om du mener jeg er pisse belastende rager dig jo, så igen, undlad at læse de indlæg der er mærket 383CI
« Senest Redigeret: Dec 17, 2018, 21:26 af 383CI »
Blackstar+ 10Kw V13 (ilt)styring, kompressorrens og diverse følere.


6,7Kw solceller 120 vakkumrør, 300L  193/45 grader. Varmeinstallation styret af Arduino Mega

Mangler du alternativ til den alt for dyre Denso lampda sensor, og / eller vil være med til at teste et alternativ så skriv privat.