Nu er det måske lidt urimeligt at blame NBE for at udvikle produktet
Det motorprint/stik du har på din brænder er fra
før NBE havde kompressorrens på programmet, og der er simpelthen ikke forbindelser nok i stikket til også at omfatte kompressorrens.
Derfor ændrede NBE stikket og motorprintet til en udgave med flere forbindelser, da de implementerede bl.a. kompressorrens på brænderene og udviklede styringen til også at kunne omfatte udgange til dette.
Hvis man vil ombygge en ældre brænder til at have kompressorrens, bliver man typisk nødt til at udskifte styringen til en nyere version
med mulighed for kompressorrens, og tilkøbe et kompressorrenssæt som skal påbygges brænderen.
Man kan så vælge to forskellige veje til den elektriske forbindelse mellem styring og brænder:
- Udskifte motorprint/stik på brænderen så det passer til det nye kabel på den nye styring.
- Bruge det eksisterende motorprint/stik på brænderen og montere det
eksisterende kabel på den nye styring.
Den sidste mulighed kræver så at man trækker er seperat kabel mellem styringen og magnetventilen i kompressorrenssættet.
Hilsen
Michael
Det kan da ikke passe at man ikke kan få ny styring uden også at skulle skifte print på motoren.
Blame nbe for at ændre det fra scotte styringen til at man senere lavet om til signalet fåes fra motorprintet.. flere penge til nbe og færre i lommen på dig desværre..