Hej igen
Kompressorrens virker godt nok, men problemet hos mig er at tanken bliver tømt efter kompressorrens
Mvh Poul-Erik
Det skal du være glad for.
Hvis du prøver at sætte kompressoren i en stikkontakt og lade den opbygge tryk men i stedet for at lade den stoppe selv rykker du stikket ud, så den stopper.
Så venter du 1 min og sætter stikket I igen. i 3 af 4 tilfælde vil det lugte rigtigt kedeligt lynhurtigt. Det er lakken på viklingerne inde i motoren der bliver alt for varme.
En el motor trækker 6 gange driftstrømmen i startøjeblikket, og sikkert endnu mere hvis den ikke får lov til at rotere.
Jeg tror ikke vi taler om minutter inden der brænder noget helt af.
Hvis styringen aktiverer kompressoren i samme setup, altså med tryk på udne den er udluftet trækker motoren den strøm igennem printet. Jeg vi tro sikringen når at springe hvis du er heldig, ellers brænder enten motoren eller printbanerne af. Strømmen stopper først når der er noget der er brændt over.
Det var en KÆMPE BUG i min verden da jeg fandt ud af V13 fik den funktion uden at det var forhindret den kunne starte med tryk på.
Så farligt at jeg satte relæ på allerede inden første start. Det turde jeg simpelthen ikke udsætte styringen for, og hvis jeg har ret i min fornemmelse ville NBE give mig skylden hvis printet brændte af, af den grund.
Eller det er der absolut ingen tvivl om, det er jo installatørens ansvar, og det er mig, på flere plan.