Forfatter Emne: Software problemer og smeltet slang  (Læst 1343 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline joel

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Software problemer og smeltet slang
« Dato: Jan 17, 2021, 12:51 »
Hej,

Den 1. januar, fik jeg den software problem beskrevet her på mit anlæg: http://www.stokerforum.dk/index.php?topic=10143.0

Jeg fulgte instruktionerne fra oprindelig besked for at få varme i mit hus igen. Jeg har ikke opdateret software og mit anlæg er ikke forbundet til stokercloud mere.

I dag, har jeg konstateret at den PVC slang var smeltet. Jeg kan ikke forstår at der ikke var nogne alarm, pga skakt var for varmt: burde det ikke stoppes automatisk? Det ser farligt ud.

Nu kunne jeg godt tænk mig at spørge en VVS at opgradere software og at finjustere mit anlæg. Jeg kan desværre ikke finde en list af certificeret VVS.

Kan i anbefale en VVS med ordentlig kendskabe til Black Star pillefyr i Glostrup eller i omegn?


På forhånd tak,
Mvh.

Joël.

Software v.7
Black Star 10kw


Offline michael f

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 7554
  • Respekt optjent: +224/-179
  • Montør NBE
Sv: Software problemer og smeltet slang
« Svar #1 Dato: Jan 17, 2021, 13:44 »
Hej,

Den 1. januar, fik jeg den software problem beskrevet her på mit anlæg: http://www.stokerforum.dk/index.php?topic=10143.0

Jeg fulgte instruktionerne fra oprindelig besked for at få varme i mit hus igen. Jeg har ikke opdateret software og mit anlæg er ikke forbundet til stokercloud mere.

I dag, har jeg konstateret at den PVC slang var smeltet. Jeg kan ikke forstår at der ikke var nogne alarm, pga skakt var for varmt: burde det ikke stoppes automatisk? Det ser farligt ud.

Nu kunne jeg godt tænk mig at spørge en VVS at opgradere software og at finjustere mit anlæg. Jeg kan desværre ikke finde en list af certificeret VVS.

Kan i anbefale en VVS med ordentlig kendskabe til Black Star pillefyr i Glostrup eller i omegn?


På forhånd tak,
Mvh.

Joël.

Software v.7
Black Star 10kw

Du kan bestille et servicebesøg her https://www.nbe.dk/service-besog-private/
eller finde en forhandler her http://stokercloud.dk/dealermap/

Indstillingen varm skakt temperatur kan indstilles i menu kedel.

Opdatering kig her https://www.nbe.dk/vigtigt-losning-pa-v7-udfordringer-efter-arsskiftet/
« Senest Redigeret: Jan 17, 2021, 13:45 af michael f »
Best regards
Michael fra StokerCloud Service http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Offline joel

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Software problemer og smeltet slang
« Svar #2 Dato: Jan 17, 2021, 14:53 »
Jeg har kigget på dealermap før at spørge men jeg har kun set firmaer der sælger materiale i nærheden af Glostrup.

Derfor har jeg lige bestilt servicebesøg direkt fra NBE.

Jeg kryser fingre at i kan komme snart pga kold vejr  ;)

Mvh,
Joël.