Interface > Interface til varme systemer

NBE integration i OpenHAB

<< < (2/3) > >>

motoz:
Looking great!


--- Citér ---Da der indtil nu ikke har været det store interesse for dette, så er jeg ikke sikker på jeg vil investere det sidste tid, der skal til for det bliver en officiel addon.
--- Afslutning på citat ---

I know that feeling very well. There are not that many people interested in having control of their own stuff, and very few of those have a pellet burner.

Maybe you could just publish what you have at github/gitlab or something similar. Then it is at least available to build on if/when another technical minded person with a compatible burner comes along, and it's a lot easier to check out if you don't have to start with asking for access. (I would probably check it out at some point, even though I don't really see the point with the whole home automation thing... But for those that do, it is of course best to have the burner monitoring integrated in the same interface)

martinnygaard:
Hej,
jeg har lige fundet denne post - og jeg er meget intersseret i det.
ligesom Baggadap benytter jeg mig af HOmeAssistant, og har desværre ikke den store erfaring med at kode integrationer selv.

Har du lyst til at sende JS filen i mail?
Det kunne jo være at det bliver min første HA integration ;-)

John Doe:
Det kunne være fedt hvis det kunne lægges op på Github og man kunne installere det via HACS

martinnygaard:
Helt enig!
Jeg vil meget gerne have en integration, og hjælpe med / drive at lave den, men jeg har ikke megen idé om hvor jeg skal starte!

Hvis den kommer på GitHub kan man vel hjælpes lidt af, og søge hjælp fra mere sagkyndige folk?

motoz:
As I already said in the other thread, here is another openHAB integratation: https://github.com/Freezerz/openhab-addons/tree/pelletburnermonitor

If you think you can use nXil's openHAB integration to get started, then why not this one that is already released in the open?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version