Forfatter Emne: Grafer virker ikke mere i stokercloud  (Læst 2252 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Leif Jensen

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 61
  • Respekt optjent: +2/-0
Grafer virker ikke mere i stokercloud
« Dato: Mar 29, 2019, 18:56 »
Hej,
Mine grafer virker ikke mere efter de har fået andet udseende. Jeg kan kun få lov til at se ydelse. Hvis jeg sætter flueben til øvrige, som jeg gerne vil se, bliver flueben blot afvist. De visninger som jeg gerne vil have grafer på bliver godt nok vist på forsiden af stokercloud. Andre der har samme udfordring?
Det er en version 7 styring med nyeste firmware clouden er bundet op på, og clouden ses på en iPad med iOS 9 styresystem.
Venlig hilsen Leif
BS1016 kedel m. Scotte v7 styring
Kompressorrens, flowmåler & VVB priortering
190kvm bolig middel isolering
BARLINEK 8mm piller, årlig forbrug ca. 7 tons
Online fra fyr: http://stokercloud.dk/dev/bs1016v7.html

Offline 383CI

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1413
  • Respekt optjent: +54/-291
Sv: Grafer virker ikke mere i stokercloud
« Svar #1 Dato: Mar 29, 2019, 19:34 »
Efter en større omlægning er der vist visse "udfordringer" mange steder endnu, så vi må håbe og tro på tingene falder på plads over tid.
Der er visse tal der for dage siden var helt i skoven der nu er kommet til sig selv, så der er nok håb for de sidste ting kommer på plads.

Blackstar+ 10Kw V13 (ilt)styring, kompressorrens og diverse følere.


6,7Kw solceller 120 vakkumrør, 300L  193/45 grader. Varmeinstallation styret af Arduino Mega

Mangler du alternativ til den alt for dyre Denso lampda sensor, og / eller vil være med til at teste et alternativ så skriv privat.

Offline Nick Juul Pålsson

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 60
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Grafer virker ikke mere i stokercloud
« Svar #2 Dato: Mar 30, 2019, 06:57 »
Hej,
Mine grafer virker ikke mere efter de har fået andet udseende. Jeg kan kun få lov til at se ydelse. Hvis jeg sætter flueben til øvrige, som jeg gerne vil se, bliver flueben blot afvist. De visninger som jeg gerne vil have grafer på bliver godt nok vist på forsiden af stokercloud. Andre der har samme udfordring?
Det er en version 7 styring med nyeste firmware clouden er bundet op på, og clouden ses på en iPad med iOS 9 styresystem.
Venlig hilsen Leif

Hej Leif,

Oplevede samme problem, men hvis du trykker på teksten, og ikke afkrydsningsboksen, så kommer de frem. Virkede ihvertfald på min IPhone.

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Grafer virker ikke mere i stokercloud
« Svar #3 Dato: Mar 30, 2019, 08:02 »
Hej,
Mine grafer virker ikke mere efter de har fået andet udseende. Jeg kan kun få lov til at se ydelse. Hvis jeg sætter flueben til øvrige, som jeg gerne vil se, bliver flueben blot afvist. De visninger som jeg gerne vil have grafer på bliver godt nok vist på forsiden af stokercloud. Andre der har samme udfordring?
Det er en version 7 styring med nyeste firmware clouden er bundet op på, og clouden ses på en iPad med iOS 9 styresystem.
Venlig hilsen Leif

Hej Leif

iOS 9 er en udgået platform, f.eks. Twitter stoppede al support på den for 7 måneder siden, og Apple selv har ikke rørt den i 2.5 år.

Hvis du kan opgradere, så prøv det, men det afhænger af din iPads alder om det er muligt.

Vi tester ikke på iOS 9 - men jeg skal ikke udelukke vi retter det alligevel. Det afhænger af om det overhovedet er muligt uden at negradere diverse komponenter.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline Leif Jensen

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 61
  • Respekt optjent: +2/-0
Sv: Grafer virker ikke mere i stokercloud
« Svar #4 Dato: Mar 30, 2019, 13:07 »
Hej,
Tak for tilbagemeldning til jer alle.
Til info kan jeg oplyse at Nicks løsning med at trykke på teksten gør at det så virker - heldigvis for min iPad kan ikke opdateres, men er for god til at erstatte med nyt.
God dag til jer alle.
Mvh Leif
BS1016 kedel m. Scotte v7 styring
Kompressorrens, flowmåler & VVB priortering
190kvm bolig middel isolering
BARLINEK 8mm piller, årlig forbrug ca. 7 tons
Online fra fyr: http://stokercloud.dk/dev/bs1016v7.html

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Grafer virker ikke mere i stokercloud
« Svar #5 Dato: Mar 30, 2019, 17:01 »
Hej,
Tak for tilbagemeldning til jer alle.
Til info kan jeg oplyse at Nicks løsning med at trykke på teksten gør at det så virker - heldigvis for min iPad kan ikke opdateres, men er for god til at erstatte med nyt.
God dag til jer alle.
Mvh Leif

Det lyder rigtig godt - det er lidt ærgeligt at supporten stopper helt, de er jo ganske fine de ældre ipads. Men godt de kan lidt endnu med stokercloud :-)

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)