Forfatter Emne: WWW.scotte.dk  (Læst 3266 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ipsen

  • Øvet
  • **
  • Indlæg: 23
  • Respekt optjent: +0/-0
WWW.scotte.dk
« Dato: Jan 20, 2010, 17:29 »
Jeg vil starte med at rose web-shoppen, som jeg har gjort brug af et par gange, og priserne er virkeligt rimelige. Men jeg har så sendt en røgtemp.føler retur, som jeg ikke fik brug for. Så går det ikke længere så let. Jeg har mail'et 2 gange om kuverten er modtaget, men har intet hørt. Dårligt!
170 m2 2 plan hus + 15 m2 vaskehus i garage.
Scotte 6.50, Dor kedel 16kw (står i garage)
7-8 ton årligt

Offline Hedestoker

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 533
  • Respekt optjent: +33/-6
    • Salg af pillefyr og vvs artikler
Sv: WWW.scotte.dk
« Svar #1 Dato: Jan 20, 2010, 18:05 »
Hejsa
Den enkle sag vil jeg ikke udtale mig om, men blot konstatere at det er en dårlig ide at sende noget pr. brev med mindre det er noget der ikke betyder så meget om det bliver væk, i bund og grund er det dig der hænger på den hvis NBE ikke har modtaget den, når der ikke findes en kvittering på forsendelsen.

Mvh Allan
Forhandler af RTB, Scotte, Woody, NBE og VVS artikler.

Opvarmer 500 m² med BlackStar 30 kedel (selvrens), Scotte 30Kw, Version 7.
240 rørs NBE Vaccum solfanger
http://www.stokercloud.dk/dev/hedestoker01.html

Offline EF

  • Guru
  • ****
  • Indlæg: 74
  • Respekt optjent: +0/-0
  • Woody Bio comfort 16 Kw NU med styring 6.21
Sv: WWW.scotte.dk
« Svar #2 Dato: Jan 23, 2010, 22:19 »
Vil gerne knytte en lille kommentar, 98% af posten kommer frem. Mit gæt er da også at der er indgået en aftale om, at varen skal sendes retur. Personligt ville jeg da aldrig sende noget retur uden aftale, der kan jo være en risiko omkring et retur gebyr for at tage varer retur.
Jeg kommer hos en større vvs grossist, de er da i hvert fald startet med retur gebyr. Sommetider bestilte smeden bare ind i vildskab, og til et stort byggeri. Så er det ikke sjovt at være grossist når der kommer et fyldt grisebur retur, med alle mulige fittings etc.
Især ikke når man bruger en dag på at sortere og lægge på plads igen, uden at få noget for det. Samtidigt skal det hele køres tilbage i systemet, det er røvtur.  ;)