Tips og Tricks > Android Apps

StokerKontrol på mobil

(1/10) > >>

BoinkUser:
Hej og godt nytår,

Efterhånden har de fleste en smartphone,  så vi har valgt at opgradere StokerKontrol til smartphones en del.

De vigtigste ting vi vil understøtte er:
- Præsentation af værdier via speedometere/gauges (se udkast på billedet nedenfor)
- Visning af grafer, meget som det sker på StokerCloud idag, men direkte i appen
- Vibration/besked ved alarm
- Android
- Iphone
- Windows store (ja dennisrn, jeg bøjer mig, det bliver nok en succes alligevel, selvom jeg tidligere har dømt det ude)

Appen bruger www.StokerCloud.dk til at kommunikere med, så det er både til gamle styringer med StokerKontrol og nye v10 styringer, der kan have gavn af appen.

Tidshorisonten er en måneds tid for Android. De to andre platforme kommer meget hurtigt derefter.

Som altid er ideer velkomne til fremtidige versioner. Så sidder du inde med en rigtig smart ide, som kan gøre din dag nemmere når du roder med pillefyr og smartphone så sig endelig til.

DennisRN:
Juhuuuu.....  ;D
Tak - jeg venter med spænding
og har du brug for en tester, så
ved du hvor du skal henvende dig. O0

Mvh.
Dennis

NK:
ha! sejt Jens!
Jeg spekulerede for noget tid siden, gad vid om man kan se ens grafer via andriod appen. Kunne dog ikke tag mig sammen til at skrive om det.
Nu kommer du mig i forkøbet! ser frem til det.




Et forslag (har dog ingen anelse om det er muligt eller ladsiggørebart)


Kan man forstille sig at ved at trykke på de grønne højre/venstre blink pil, at man kommer til et andet skærm med andre parameter?
Jeg kan forstille mig at du vil have en fast start skærm, som du viser, som viser de vigtigste parameter.
Det kunne så være en ide at lad en bestemme, hvilke andre parameter man vil se på de evt. andre skærme. 

BoinkUser:

--- Citat fra: DennisRN efter Jan 10, 2013, 10:35 ---Juhuuuu.....  ;D
Tak - jeg venter med spænding
og har du brug for en tester, så
ved du hvor du skal henvende dig. O0

--- Afslutning på citat ---

Jamen det kan være du pludselig hører fra mig :-)

BoinkUser:

--- Citat fra: Max efter Jan 10, 2013, 11:14 ---Et forslag (har dog ingen anelse om det er muligt eller ladsiggørebart)


Kan man forstille sig at ved at trykke på de grønne højre/venstre blink pil, at man kommer til et andet skærm med andre parameter?
Jeg kan forstille mig at du vil have en fast start skærm, som du viser, som viser de vigtigste parameter.
Det kunne så være en ide at lad en bestemme, hvilke andre parameter man vil se på de evt. andre skærme.

--- Afslutning på citat ---

Ja, man kommer til at kunne vælge hvilke værdier man vil have vist som de vigtigste på forsiden, kedel temperatur dog låst.

Men det vil da være fint at have et sted, hvor man kan se alle værdier også. F.eks. på næste side. Så fint forlag.

Mvh. Jens

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version