Tips og Tricks > Excel regneark

Træpilleforbrugsudregner Versions tråd

<< < (4/5) > >>

Szafranski:
Fejlrettet:
Der kunne ikke indtastes tal i flere felter.

Morten Velbæk:
Rigtigt fint ark - tak!

Er det rigtigt antaget, at såfremt jeg påfylder 20 sække den 3. sidste dag i måneden, tæller hele mængden med i indeværende måned, men gør jeg det en dag senere, den 2. sidste dag i måneden, tæller hele mængden med i kommende måned?


/Morten

Szafranski:

--- Citat fra: Morten Velbæk efter Dec 25, 2016, 07:13 ---Er det rigtigt antaget, at såfremt jeg påfylder 20 sække den 3. sidste dag i måneden, tæller hele mængden med i indeværende måned, men gør jeg det en dag senere, den 2. sidste dag i måneden, tæller hele mængden med i kommende måned?

--- Afslutning på citat ---

Hej Morten.
Undskyld det lidt sene svar. Ja det er korrekt, jeg var nød til at sætte en tid for hvornår den talte med i næste måned. Dette kunne lige så godt ha været 3 dage før, men nu blev det 2.
Du kan evt vare vælge at skrive det ind til dagen efter, sådan at de tæller med i næste måned. Det bør ikke give så misvisende forbrug for den enkelte måned.

brandmads:
Er der mulighed for at der kommer en 2018 version??

Szafranski:
Har været længe undervejes, men der bliver stadig spurgt ind til et forbedret/nyt ark.
Bernth har været så flink at rette lidt i mit ark, så i nu selv kan ændre årstal og kalenderen automatisk bliver opdateret.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version