Forfatter Emne: StokerCloud v3 viser kun hvid skærm ved login til fyr  (Læst 5749 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Poul-Erik

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 61
  • Respekt optjent: +3/-1
    • Ølstedvej
Sv: StokerCloud v3 viser kun hvid skærm ved login til fyr
« Svar #15 Dato: Feb 27, 2017, 07:35 »
Hej
Det virker også igen her hos os.
Jeg takker også
Venligst Poul-Erik
Scotte BS1016 10 KW. m/ semirens.  v/7.0680, vejrkompensering m/Danfoss VS2 ventil og AMV 150 motor og vvb. priotering
Skorsten: 100 m/m stålforing m/trækstabilisator, kompressorrens
Opvarmer hus fra 1934 m/gulvarme i stueplan og radiatore på 1-sal, forbrug ca. 6 t. årligt, kører også varmt vand om sommeren
Styring på Samsung tablet
http://stokercloud.dk/dev/bakkebo.html

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: StokerCloud v3 viser kun hvid skærm ved login til fyr
« Svar #16 Dato: Feb 27, 2017, 08:29 »
Hej stokerdrenge.
Min skærm ved fyret er gået i hvid i dag. Der sker ikke noget, når jeg trykker på knapperne. Jeg kan se, hvordan det kører, både på pc, tablet og tlf. Jeg tør ikke slukke for det, for hvad hvis jeg ikke kan starte fyret igen... Hvad kan der være galt??

Hej,

Det lyder til du oplever noget helt andet end der ellers tales om i denne tråd. Altså at din skærm på styringen er hvid. Du skriver ikke så meget om, hvilket anlæg du har,  men jeg ville bestemt som det første tage strømmen fra styringen og slutte det til igen efter 10 sekunder. Den skal nok starte op igen, og du kan jo styre den via clouden, hvis der fortsat er hvid skærm.

Ellers kan du prøve at tjekke kabel mellem skærmen og printet, at det er trykket helt i både print og skærm (lidt afhængig af version du har).

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)