Tips og Tricks > Excel regneark

Træpilleforbrugsudregner Versions tråd

<< < (3/5) > >>

Szafranski:
Tak for tilbagemelding, får lige ændret det. Det er pga. jeg har ændret fra år til midt år, så er det åbenbart ikke alle jeg har fået opdateret. ☺

Szafranski:
Så er den opdateret. Hvis der er andre fejl, så skriv endelig.
Vil lige høre jeres mening omkring diagramerne.
Nu hvor jeg har ændret det til midt år. Skal diagrammerne så starte fra august eller vil i hellere ha det som i det gamle, så det starter fra januar?

Szafranski:
Har fået en forespørgsel på en 2017 udgave af mit gamle regneark.
Den er vedhæftet her. Opleves der fejl, så skriv endelig.

Rannerødgaard:
Hej.

Jeg er ikke lige frem nogen haj til regneark, men jeg har nu vovet mig ud i og prøve det alligevel.

Jeg har siden jeg fik mit pillefyr, holdt tal på hvor meget jeg har fyldt på det.

Det har jeg nu forsøgt at taste ind i dit regneark. Og der kommer også fine tal frem i beregningerne.

Jeg ved dog ikke om det er en fejl i regnearket, men i mange af månederne, kan man ikke indtaste i de første datoer, som reglt 1.2.3.4 ... ...
Har jeg ikke læst og forstået eller er der en forklaring.

Derudover kan jeg se at regnearket ikke kan regne ud hvis der ikke er blevet påfyldt i en måned ( i mit tilfælde har jeg fyldt op 23-6 og igen 2-8..... dette giver et udslag på 0 i udregningen...)  har du en ide om hvorfor ?


Ellers mange tak for det fine "program"

Mvh
Lars

Szafranski:

--- Citat fra: Rannerødgaard efter Nov 29, 2016, 20:16 ---
Jeg ved dog ikke om det er en fejl i regnearket, men i mange af månederne, kan man ikke indtaste i de første datoer, som reglt 1.2.3.4 ...

--- Afslutning på citat ---

Det kan jeg godt se. Skal nok lige prøve at få rettet det ;)


--- Citat fra: Rannerødgaard efter Nov 29, 2016, 20:16 ---Derudover kan jeg se at regnearket ikke kan regne ud hvis der ikke er blevet påfyldt i en måned ( i mit tilfælde har jeg fyldt op 23-6 og igen 2-8..... dette giver et udslag på 0 i udregningen...)  har du en ide om hvorfor ?

--- Afslutning på citat ---

Jeg forstår ikke helt hvilken udregning du mener, kan du prøve at uddybe?
Hvis jeg i 2017 udgaven, indtaster mængde poser på de overnævnte datoer, så virker det fint hos mig.

Kristoffer

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version