Tips og Tricks > Guldkorn

Kan ikke bruge opop eller Dor, men hvad så ??

<< < (2/5) > >>

MHES:

--- Citat fra: kennh efter Jan 23, 2007, 16:04 ---okay....
 Jeg ringer rundt .
 Men bliver de leveret fra fabrikken med hul eller bliver det lavet i DK. ???

 K

--- Afslutning på citat ---

Hej Kenn,

Øhhhh, fisk.....

...det ved jeg faktisk ikke, men jeg tror de bliver leveret fra fabrikken med hullet lavet.

Hilsen
Michael

kennh:
okay .... jeg var bare nysgerrig ....

 Men jeg kan se hos Rosendal har de en VT-O ... er det ikke den samme som Opop ??? og den er væsentlig billigere end hos biopower !!!

 Kenn

MHES:

--- Citat fra: kennh efter Jan 23, 2007, 16:11 ---okay .... jeg var bare nysgerrig ....

 Men jeg kan se hos Rosendal har de en VT-O ... er det ikke den samme som Opop ??? og den er væsentlig billigere end hos biopower !!!

 Kenn

--- Afslutning på citat ---

Hej Kenn,

Den ligner til forveksling, men der er noget der er anderledes.
Det håndtag man ser på højre side er ikke på NBE-versionen, og om der er flere ændringer ved jeg ikke.

Personligt ville jeg, efter al den negative omtale Rosendal VVS har haft, ikke handle med dem, men det er jo individuelt.

Hilsen
Michael

kennh:
oki doki ....
 Jeg har ingen erfaring med nogen af dem, har handlet med forskellige grossister. men jeg har lige set at sanistål også forhandler opop kedler , så jeg skulle måske snakke med dem ....
lige til sidst hvor stor en kedel skal man have til et hus på 240 m2, som er rimelig godt isoleret ?? ... jeg vil sige 1,9m2 hedeflade ? er jeg ved siden af ?

MHES:

--- Citat fra: kennh efter Jan 23, 2007, 16:25 ---oki doki ....
 Jeg har ingen erfaring med nogen af dem, har handlet med forskellige grossister. men jeg har lige set at sanistål også forhandler opop kedler , så jeg skulle måske snakke med dem ....
lige til sidst hvor stor en kedel skal man have til et hus på 240 m2, som er rimelig godt isoleret ?? ... jeg vil sige 1,9m2 hedeflade ? er jeg ved siden af ?

--- Afslutning på citat ---

Hej Kenn,

Antal m2 er egentlig ligegyldigt, for det afhænger meget af isoleringsgrad, varmebehov osv.
Det der er vigtigt at vide er dit brændselsforbrug, antal l. olie pr. år, antal ton træpiller pr. år, antal KWh pr. år eller hvad du nu har det i.

Hilsen
Michael

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version