Stoker > Baxi

Baxi Multiheat 1.5 spørgsmål

<< < (3/3)

thy:

--- Citat fra: Duckio efter Feb 10, 2024, 22:15 ---Jeg er nu skiftet tilbage til
Høj
16sek
23%

Lav
19sek
15%

H1.4
L0.6

Da jeg konstant har F1 fejl.
Her er kort video fra lige i den jeg skiftede indstillinger https://youtu.be/U63HFVwhJVA?si=I0CjtQTCJg1hX2Un

Forslag modtages som altid med stor taknemmelighed.

--- Afslutning på citat ---

Mystisk at du har så høj røgtemp

1 fejl på føler
2 blæser får mere strøm end normalt som er ca 62volt ved -20/25 i blæs
Alle turbolatorer monteret?

Duckio:
Ja jeg er ret forvirret.

Jeg ved selvfølgelig ikke om der er fejl på føleren. Det er en mulighed. nogen gode råd til at teste det?

Ja det kan være at der er en fejl i dæmperen til blæseren. Er der et sted hvor man kan komme til blæseren? Så kunne jeg lige sætte et multimeter på. Jeg kan nemlig slet ikke se hvor blæseren sidder.

Jep. Alle turbolatore sidder i og vender alle lodret.

Der er ikke noget med Prom vel? Den er jo 1.08 som ikke er den nyeste, så vidt jeg ved.

Er det noget med at du bor på Fyn Thy? Jeg er selv lidt nord for Nyborg.
Det kunne jo være at jeg kunne overtale dig til at kigge forbi for en skilling og noget go kaf'.


Igen tak for dine gode råd.

thy:

--- Citat fra: Duckio efter Feb 11, 2024, 21:49 ---Ja jeg er ret forvirret.

Jeg ved selvfølgelig ikke om der er fejl på føleren. Det er en mulighed. nogen gode råd til at teste det?

Ja det kan være at der er en fejl i dæmperen til blæseren. Er der et sted hvor man kan komme til blæseren? Så kunne jeg lige sætte et multimeter på. Jeg kan nemlig slet ikke se hvor blæseren sidder.

Jep. Alle turbolatore sidder i og vender alle lodret.

Der er ikke noget med Prom vel? Den er jo 1.08 som ikke er den nyeste, så vidt jeg ved.

Er det noget med at du bor på Fyn Thy? Jeg er selv lidt nord for Nyborg.
Det kunne jo være at jeg kunne overtale dig til at kigge forbi for en skilling og noget go kaf'.


Igen tak for dine gode råd.

--- Afslutning på citat ---

Er et smut i thy… blæser sidder i mellem kedel og tank

Måler helst direkte på udgangen på printet med blæser kørende,giver det mest brugbare måling

Hvem ved om der v
Bliver en køre tur en dag

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version