Forfatter Emne: VVB prioritering  (Læst 5001 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lund-Lemvig

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 634
  • Respekt optjent: +8/-0
VVB prioritering
« Dato: Mar 31, 2011, 13:59 »
Overser jeg noget>? <jeg kan ikke finde muligheden for at justere vv temperatur i stokerkontrol. Det skal siges jeg har ingen knap på VVB mere og hvis jeg skal have den tilbage for at lave temperaturjusteringen, hvordan gør jeg det?
Biomax 16 fyrbøder

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: VVB prioritering
« Svar #1 Dato: Mar 31, 2011, 14:04 »
Overser jeg noget>? <jeg kan ikke finde muligheden for at justere vv temperatur i stokerkontrol. Det skal siges jeg har ingen knap på VVB mere og hvis jeg skal have den tilbage for at lave temperaturjusteringen, hvordan gør jeg det?

Hej

Hvis du ingen knap har for VVB, så er det lidt svært, den er nødvendig for at komme ind i menuen. Har du slettet den?  :)

Du kan installere StokerKontrol igen i samme mappe og sørge for at sætte et hak i "Overskriv editor filer", så vil du få din knap igen.

Mvh. Jens
« Senest Redigeret: Mar 31, 2011, 14:04 af BoinkUser »
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline Lund-Lemvig

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 634
  • Respekt optjent: +8/-0
Sv: VVB prioritering
« Svar #2 Dato: Mar 31, 2011, 14:11 »
Overser jeg noget>? <jeg kan ikke finde muligheden for at justere vv temperatur i stokerkontrol. Det skal siges jeg har ingen knap på VVB mere og hvis jeg skal have den tilbage for at lave temperaturjusteringen, hvordan gør jeg det?

Hej

Hvis du ingen knap har for VVB, så er det lidt svært, den er nødvendig for at komme ind i menuen. Har du slettet den?  :)

Du kan installere StokerKontrol igen i samme mappe og sørge for at sætte et hak i "Overskriv editor filer", så vil du få din knap igen.

Mvh. Jens


Halløj. Puha dvs jeg skal til at lave layoutet forfra igen efter overskriv, jeg troede knappen kunne gendannes?
Ryger der andre indstillinger, pid mm?
« Senest Redigeret: Mar 31, 2011, 16:14 af Lund-Lemvig »
Biomax 16 fyrbøder

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: VVB prioritering
« Svar #3 Dato: Mar 31, 2011, 16:38 »
Nej de kan desværre ikke gendannes knapperne. Man kunne overveje om det skal være muligt at slette dem, det giver ikke så meget mening.

Der er dog en mulighed, du kan sende denne fil til mig på info@stokerkontrol.dk:
c:\programdata\stokerkontrol\systems\type1\type.xml

Så skal jeg sætte en knap på igen  :)

Derefter skal du bare kopiere den tilbage igen.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline Lund-Lemvig

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 634
  • Respekt optjent: +8/-0
Sv: VVB prioritering
« Svar #4 Dato: Mar 31, 2011, 17:19 »
Nej de kan desværre ikke gendannes knapperne. Man kunne overveje om det skal være muligt at slette dem, det giver ikke så meget mening.

Der er dog en mulighed, du kan sende denne fil til mig på info@stokerkontrol.dk:
c:\programdata\stokerkontrol\systems\type1\type.xml

Så skal jeg sætte en knap på igen  :)

Derefter skal du bare kopiere den tilbage igen.

Mvh. Jens

Du er da bare dagens mand  ;D på den anden side, så skal jeg jo sidde i stuen ved konen i aften i stedet for at rode med Stokerkontrol  ??? Foreløbigt tusind tak for hjælpen, fil sendt.
Biomax 16 fyrbøder