Forfatter Emne: Pumpestyring på Scotte 10kw  (Læst 10102 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Treblach

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 3
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Pumpestyring på Scotte 10kw
« Svar #15 Dato: Jan 23, 2012, 12:26 »
Øh . Min styring er også en 6.35 og jeg kan da kun stille pumpestop og pumpen starter altid når fyret starter ?
Nå men tjek at der ikke er fase strøm på N på nogen af de to install (kortslutning) for er der det så vil de to udgange stå med strøm lige meget hvordan de trækker.
Sæt evt de to udgange til  "nej" pil install af og mål direkte på plinten. Er der strøm på så er det styringen som fejler.
Tak Lamborg.
Efter at udgang var sat til nej på L6, var der stadig strøm på. Efter afmontering = ingen strøm. Altså er styringen ok.

En opringning til dvcenter’s teknikker gav ham en mistanke om fejl i monteringsvejledningen fra deres leverandør.
Pga. leverance problemer, havde jeg ikke fået den sædvanlige motorventil til VVB prioritering, der bruges af NBE og som trækkes med strøm både frem og tilbage. Orkli’en jeg fik i stedet for, skal monteres med blå på nul og brun på L6 eller L5 og er fjedertrukket retur.
Nu kører det perfekt.

Jeg satte pumpestop temp til 75 grader, og nu stopper pumperne når fyret er stoppet og starter igen når fyret starter op igen...

PS.: Treblack har du temp føler monteret i din VVB. (måske def. føler)

Håber at der er andre der kan få nytte af denne tråd..

Tak til alle der har skrevet.

Mvh Søren Jepsen

Tak Søren
Det med de 75 grader vil jeg prøve.
Jo jeg har monteret temperaturføler i VVB og den fungerer fint.

Håber også andre får nytte af tråden. Dvcenter.dk har solgt flere af VVB prioritering trevejs motorventiler mage til min. Nu kan der søges, selv om tråden måske burde have været en anden.

Mvh Albert / Treblach