Tips og Tricks > Ønsker til stoker kontrol

PID

(1/3) > >>

Paw:
Har ikke selv stoker kontrol, men har af nysgerrighed set på folks tal og diagrammer. Helt sikkert smart system, men synes man mangler at kunne se PID. Tit har jeg tænkt, sikke nogle flotte kurver, og også det modsatte. Kurverne er jo tit PID, der styrer dem, mere eller mindre, og så kunne det jo være fint man kunne se hvad de er stillet til.

MHES:
Hej Paw,

Ja, det kunne måske være sjovt at se PID-værdier, men du kan ikke rigtigt bruge det til noget.
Alle anlæg har deres eget mønster og PID værdier kan ikke kopieres fra det ene til det andet.

Hilsen
Michael


--- Citat fra: paw efter Feb 10, 2010, 22:43 ---Har ikke selv stoker kontrol, men har af nysgerrighed set på folks tal og diagrammer. Helt sikkert smart system, men synes man mangler at kunne se PID. Tit har jeg tænkt, sikke nogle flotte kurver, og også det modsatte. Kurverne er jo tit PID, der styrer dem, mere eller mindre, og så kunne det jo være fint man kunne se hvad de er stillet til.

--- Afslutning på citat ---

Paw:
Helt enig, MHES,  kan man stille PID via stoker kontrol ?

xkfc:
Hej Paw

Jeps, man kan stille PID fra stokerkontrol.

Jeg tror at man næsten kan stille alt fra stokerkontrol, dog har jeg en mulighed for at stille blæs midt fra styringen, den mangler i stokerkontrol.

MVH. Kenneth

MHES:
Hej Kenneth,

Du skal bare opdatere til en nyere version af stokerkontrol, så er blæs midt (mellem) også med  ;)

Jeg er ret sikker på at den er med i v1.80 eller v1.81.

Hilsen
Michael


--- Citat fra: xkfc efter Feb 12, 2010, 18:55 ---Hej Paw

Jeps, man kan stille PID fra stokerkontrol.

Jeg tror at man næsten kan stille alt fra stokerkontrol, dog har jeg en mulighed for at stille blæs midt fra styringen, den mangler i stokerkontrol.

MVH. Kenneth

--- Afslutning på citat ---

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version