Forfatter Emne: Istedet for adaptor bluetooth, bruger jeg trådløs usb hub til Interface.  (Læst 5116 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jchp

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 7
  • Respekt optjent: +0/-0
Jeg har nu i over et år brugt trådløs usb hub i stedet for blueblooth til at styre mit interface på min woody, og det fungere fint.
 Jeg har en extre trådløs hub til at ligge, den er ikke pakke ud, men da jeg kun kan bruge en på mit fyr vil jeg gerne sælge den extre jeg har til at ligge.
Den skal koste 400kr.
 Interesseret?

Offline albert

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 60
  • Respekt optjent: +1/-0
    • Data fra vores pillefyr
Jeg er svært interesseret i den løsning,du beskriver.
Kan du ikke sende mig en mail, så vi kan komme i forbindelse direkte, og jeg kan høre om. hvordan det fungerer.
Scotte 16 kw. Black Star S 10-16 kw. Semirens.
VVB med 3 vejs ventil. Kompressorrens. Version 6.79.
Opstart 04.01.2013.
Opvarmer 174 kvm med støtte fra brændeovn. Før brændeovnens entre et forbrug på ca. 4400 l olie pr år.
Minicomputeren Raspberry PI med Pellmon software.

Offline icepirat

  • Øvet
  • **
  • Indlæg: 15
  • Respekt optjent: +0/-0
    • MB68
Hej JCHP,

Jeg har netop opstartet mit nye pillefyr (Black Star & woody brænder), selvom fyret nu er slukket, eller rettere derfor har jeg nu haft tid til at kigge lidt i manualen og fundet forskellige "spændende" muligheder, heriblandt en trådløs Interface (Bluetooth) til overvågning og indstilling af driften.
Nu har jeg så set dit indlæg vedr. en trådløs USB hub og jeg syntes det lyder meget spændende med den mulighed.
Har du tid lys og lejlighed til at informere mig om præcis hvad det er du har gjort og hvad du har brugt af Hard og software.
Den omtalte trådløse USB hub er vel solgt?
Jeg vil være meget taknemmelig hvis du vil/gider svare.

Med venlig hilsen,
icepirat
Black Star med Woody brænder + version 10 styring

Offline Jchp

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 7
  • Respekt optjent: +0/-0
Har den stadigvæk, kontakt mig evt. pr. mail.
Vh Jens.