Forfatter Emne: Hjælp (Frederikshavn)???? :-)  (Læst 1800 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline michael99

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Hjælp (Frederikshavn)???? :-)
« Dato: Dec 23, 2012, 18:47 »
Hej :-) har efter længere tids justeren frem og tilbage i alle parametre givet op, det kører ikke som det skal mit Woody fyr :'( Så derfor vil jeg spørge om der findes en "Haj" i eller nærheden af Frederikshavn, som kunne komme forbi og indstille dyret (betaling gives), hvis man havde lyst :-)

Mvh Michael Madsen

Offline MHES

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 7385
  • Respekt optjent: +470/-56
  • Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar
    • MHES
Sv: Hjælp (Frederikshavn)???? :-)
« Svar #1 Dato: Dec 23, 2012, 18:55 »
Hej Michael,

Er det for meget at sige at jeg kan "varmt" anbefale et opstarts besøg fra NBE ?   ;)

Ring eller skriv til dem, så hjælper de helt sikkert med en kontakt til en der kan hjælpe.

Go' jul
Michael

Hej :-) har efter længere tids justeren frem og tilbage i alle parametre givet op, det kører ikke som det skal mit Woody fyr :'( Så derfor vil jeg spørge om der findes en "Haj" i eller nærheden af Frederikshavn, som kunne komme forbi og indstille dyret (betaling gives), hvis man havde lyst :-)

Mvh Michael Madsen
Styring nr. 47387 RTB på Android tablet
Opvarmer ca. 270 m2
RTB 10 kW v13.xxxx med VVB-styring og udvidelsesprint.
Årsforbrug 4,5 - 5 ton.
Online fra fyr https://stokercloud.dk/v3/#/mhes_rtb10/main-page
Hjemmeside www.mhes.dk
"How to do" videoer http://mhes.dk/hjem-2/videoer.html

Offline Hugo

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 215
  • Respekt optjent: +7/-3
  • Woody-skotte 10Kw ,Opop kedel 20
Sv: Hjælp (Frederikshavn)???? :-)
« Svar #2 Dato: Dec 23, 2012, 19:11 »
Hej :-) har efter længere tids justeren frem og tilbage i alle parametre givet op, det kører ikke som det skal mit Woody fyr :'( Så derfor vil jeg spørge om der findes en "Haj" i eller nærheden af Frederikshavn, som kunne komme forbi og indstille dyret (betaling gives), hvis man havde lyst :-)

Mvh Michael Madsen

Hej kan du skrive mere præsis hvad problemet er ? er det noget der lige er sket ? skriv også noget mere om fyret hvilke model og styring