Stokerforum

Snik Snak => Ordret er frit. => Emne startet af: kalvetaa efter Feb 26, 2013, 10:36

Titel: er det PI reg den er galt med?
Indlæg af: kalvetaa efter Feb 26, 2013, 10:36
Hej alle.
Vil lige høre hvordan jeg hæver temp.
30 grader er nok.. synes kurverne svinger for meget.. O0

Ps. Hvor er humor menuen i styringen..(i tilfælde af sure miner over indlægget)?
Titel: Sv: er det PI reg den er galt med?
Indlæg af: michael f efter Feb 26, 2013, 11:12
Stil max og min drift effekt på 100%,
Alle radiatorer og gulvarme sættes på max.
åben alle vinduer og døre.
Så er det lige før  :)
Titel: Sv: er det PI reg den er galt med?
Indlæg af: kalvetaa efter Feb 26, 2013, 12:53
Har prøvet. .. men er ikke sikker på at min 10 kw brænder er stor nok til at varme udendørs temp op til 30 grader.
Men du skriver noget om gulvvarme..Det har jeg jo ikke ..  så derfor har jeg nu brækket alle mine gulve op.. regner med at være færdig inden aften..
Forsat god solskinsdag til jer alle 8)
Titel: Sv: er det PI reg den er galt med?
Indlæg af: MHES efter Feb 26, 2013, 16:43
Du skal bare starte bilen og lade den stå i tomgang...
...ifølge "de kloge" skulle de bidrage til global opvarmning, og det er vel grundlæggende det der skal til  :D

Overbevis alle dine naboer, venner, bekendte, kollegaer osv. til at gøre det samme  ;)


Hilsen
Michael

Har prøvet. .. men er ikke sikker på at min 10 kw brænder er stor nok til at varme udendørs temp op til 30 grader.
Men du skriver noget om gulvvarme..Det har jeg jo ikke ..  så derfor har jeg nu brækket alle mine gulve op.. regner med at være færdig inden aften..
Forsat god solskinsdag til jer alle 8)
Titel: Sv: er det PI reg den er galt med?
Indlæg af: kalvetaa efter Feb 26, 2013, 17:05
Vil mene at vorherre skulle kigge på PI reg på sin scotte... der er noget galt med det (P) i ovenstående kurve ;-)
Titel: Sv: er det PI reg den er galt med?
Indlæg af: michael f efter Feb 26, 2013, 17:08
Det er fint nok at kurverne svinger lidt (PI ok), det er derimod setpunket der er for lavt.
Det bør hæves mindst 20 gr. +