Forfatter Emne: Vil ikke stige i °C  (Læst 5239 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hemhems

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 246
  • Respekt optjent: +5/-0
Sv: Vil ikke stige i °C
« Svar #15 Dato: Dec 17, 2017, 23:09 »

Øverste radiator er på 1. Salen. Men jeg forsøger mig med en grundjustering på ny imorgen efter manualen :)
God ide.

OBS.
Billedet er lidt slørret, men det ser grangiveligt ud som om der sidder strips på sikkerhedsventilen  --- det går slet ikke hvis den ikke virker, man kan skade hele anlægget, og er man uheldig har man måske også en personskade. Ved det mindste tvivl på sikkerhedsudstyret bør en fagmand se på tingene.

Du har gode øjne xkfc -  og der er også pex før tilkoblet og det er vel heller ikke helt optimalt -  samt at automat udlufteren også har eller måske lækker ligeså..

Skal han fortsætte med at bo til leje ville det være smart at få installationen tjekket af en fagmand, da det nok ikk er det eneste sted det er misvedligeholdt..
100m2 i 2 plan fra 1924 - radiatorer only.
Scotte 10kw - V7 - BS20 Kedel
Smedegaard Simflex 25/60
3 Vejs ventil - Vølund QMC100
Kompressor Rens og Senco 1010 kompressor
70 cm isoleret 130mm - Isokern skorsten+trækstabilisator
https://stokercloud.dk/v3/#/hest/main-page

Offline Lykkejacobsen

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 11
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Vil ikke stige i °C
« Svar #16 Dato: Dec 28, 2017, 10:35 »

Øverste radiator er på 1. Salen. Men jeg forsøger mig med en grundjustering på ny imorgen efter manualen :)
God ide.

OBS.
Billedet er lidt slørret, men det ser grangiveligt ud som om der sidder strips på sikkerhedsventilen  --- det går slet ikke hvis den ikke virker, man kan skade hele anlægget, og er man uheldig har man måske også en personskade. Ved det mindste tvivl på sikkerhedsudstyret bør en fagmand se på tingene.

Du har gode øjne xkfc -  og der er også pex før tilkoblet og det er vel heller ikke helt optimalt -  samt at automat udlufteren også har eller måske lækker ligeså..

Skal han fortsætte med at bo til leje ville det være smart at få installationen tjekket af en fagmand, da det nok ikk er det eneste sted det er misvedligeholdt..

Lige inden jeg flyttede herud var der en fagmand herude og tjekke det hele. Så meget ved jeg dog om det :) men det kører fint nu :)