Interface > Sun kontrol

FlowMåler

(1/2) > >>

sorenjak:
Jeg har noteret mig at der i SunKontrol er mulighed for at definere liter/puls i forhold til flowmåleren. Defalut står den til 10l/puls. Dette fremgår ikke nogle steder af Vodtech Water Meter udstyret? Er der nogle som har erfaring herom?

Jannich:
Hej
flowmåleren er 10L / puls

sorenjak:
Hej. Jeg har en flowmåling visning som ofte er 116 l/min på trods af pumpen ikke kører og flowmåleren ikke indikere flow. Hvorledes beregner styringen flowet, og hvad kan gøres bedre?

teksup:
Hej Søren

Hvis din flowmåler står med et nul (123.450) så aktiverer den en lille read relæ  som ikke slipper før den har passeret (123,451) så hvis den står der er kontakten aktiv og fortæller styrringen at der er flow.

hilsen
Teksup

MHES:
Hej,

Njaaa, det er forhåbentlig ikke helt rigtigt  ;)
Styringen tæller forhåbentlig stigende (og måske faldende) flanker på signalet over en tid, eller tiden mellem 2 pulser, ellers skal programmøren i hvert tilfælde have slag  :D :D

Et konstant signal (sluttet eller brudt) må ikke give nogen flowvisning.

Hilsen
Michael


--- Citat fra: teksup efter Jun 21, 2010, 19:26 ---Hej Søren

Hvis din flowmåler står med et nul (123.450) så aktiverer den en lille read relæ  som ikke slipper før den har passeret (123,451) så hvis den står der er kontakten aktiv og fortæller styrringen at der er flow.

hilsen
Teksup

--- Afslutning på citat ---

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version