Jeg kan ikke finde en nyere version end 1.632 til rtb fumus.
Det er jo ikke fyret der skal opdateres, det er tabletten/telefonen og jeg ville prøve at kigge på GooglePlay.
Da jeg sloges med NBE om den fejl der ikke er der kom opdateringen af sig selv. Først på tabletten, så opdaterede den fyret, men du har nok fået et fyr der er født med 13 10.10.16 og en tablet der ikke har fundet anledning til at opdatere automatisk.
Det vil passe med tabletten ikke er på internettet men kobler på fyrets net.
Så forsøg at få tabletten på nettet i stedet for fyrets net, og opdater den vej rundt på GooglePlay.
Jeg ved det ikke men vil tro SWèn er helt den samme ligegyldigt om det er BS+ eller Fumus, eller hvad de nu hedder. Dels er versions numrene helt de samme, dels har jeg alle muligheder på at udlæse og se på de følere og røgsugere jeg ikke har monteret i BS+erne så de ikke kan gå i stykker.
Det er, umiddelbart, det eneste du kan gøre eller forsøge.
Som du kan se i min tråd nægter NBE konsekvent der er en fejl i softwaren der gør vores fyr stopper og ikke kan starte igen, så de hjælper dig ikke.
Iøvrigt er min fornemmelse at du er nummer 5-7 der har netop den fejl "Udgangstest aktiv" som vi snakker om, så ligegyldigt om den er der eller ej så lukker den fyr ned, men efter jeg har opdateret til de 2 beskrevne versioner har der ikke været problemer.
Ellers er der jo igen 2 muligheder, lev med dit fyr går i stå og ikke vil starte og accepter det som et vilkår for et Dansk topkvalitets produkt markedsført som svejst her, samlet der og testet af Brian, eller kontakt NBE for support.
Det kan være de anderkender din fejl anderledes end min, jeg skal ikke udelukke de er en smule trætte af at blive gået på klingen af en der ikke acceptere fejl og mangler, eller ser i gennem bort og sø forklaringer.