Stokerforum

Pillefyr => Boink, Scotte, Woody, Biocomfort, RTB => Emne startet af: spumanti efter Maj 18, 2017, 08:51

Titel: RTB mister forbindelse til Stokercloud
Indlæg af: spumanti efter Maj 18, 2017, 08:51
Hej med jer!

Mit RTB har nu for 2. gang mistet forbindelsen til Stokercloud, hvor den eneste løsning for at få fyret online igen, er at slukke det, vente lidt, og derefter tænde det igen.

Fyret er forbundet direkte til min router med et 25 m langt cat5e kabel.

Øvrige enheder i huset kan fint tilgå internet, og også stokercloud.
Hvis jeg tester forbindelsen ved fyret (tager ethernet ledning fra fyret og sætter det over i en PC), så har jeg en fin gigabit forbindelse til resten af mit netværk og internet.

RTB software version: 7.0640

På selve fyret, ser det ud som om det stadig har en IP adresse (se vedhæftede billede).
Titel: Sv: RTB mister forbindelse til Stokercloud
Indlæg af: michael f efter Maj 18, 2017, 09:17
Hej med jer!

Mit RTB har nu for 2. gang mistet forbindelsen til Stokercloud, hvor den eneste løsning for at få fyret online igen, er at slukke det, vente lidt, og derefter tænde det igen.

Fyret er forbundet direkte til min router med et 25 m langt cat5e kabel.

Øvrige enheder i huset kan fint tilgå internet, og også stokercloud.
Hvis jeg tester forbindelsen ved fyret (tager ethernet ledning fra fyret og sætter det over i en PC), så har jeg en fin gigabit forbindelse til resten af mit netværk og internet.

RTB software version: 7.0640

På selve fyret, ser det ud som om det stadig har en IP adresse (se vedhæftede billede).

Der findes opdateringer til din styring.  :)
Hent den i menu download.
læs mere om opdateringen her http://www.nbe.dk/program-download-2/