Pillefyr > Boink, Scotte, Woody, Biocomfort, RTB

VIGTIGT - løsning på v7 udfordringer efter årsskiftet

<< < (2/53) > >>

Jim:
Tusind tak
Dejligt at læse, at det kan løses sådan til at starte med

Ahler:
Det kunne være rart at man lige havde sendt en mail ud.
Jeg kunne forestille mig at der kunne være mange som ville tage fat i deres forhandler som har lukket den 1/1. Jeg fandt slev ud af det fordi jeg har en udlejnings ejendom i et andet hus med samme anlæg og kunne se at datoen er skiftet til 2030.

Det er lidt en kretisk årstid at miste varmen på.

 :-[

xkfc:
Ikke bare hoster lidt..en del styringer er stået helt af da nogle af udgangene har lavet ballade, det er desværre ikke alle der nåede at pille strømmen fra hurtigt.

Jeg var vågen og skrev med et par stykker med samme fejl omkring kl 22, deres ure har ikke passet da styringerne ikke var på nettet.
00:02, holder mit fyr natpause, men da fejlene væltede grupperne på facebook, blev jeg lidt bekymret, ganske rigtigt min stod også og loopede, og vennerne vågner og telefonen kimer..

lastbear:
Det lykkedes med 2017, så er der jo længere til Coronaen. ;)

JLO:
Fungerede ikke her. Når jeg sætter tilbage til 2019, slår fyret sikring. Efter telefon kontakt med Jysk varmeservice, beder man mig om at skifte gløde tænder og sikring. Det gør jeg kl. 02.00 i nat ( havde to nye tænder liggende og heldigvis også et styk 4amp. sikring. Piller internet fra, sætter strøm på igen, og i det øjeblik jeg sætter årstalt til 2019, ja så slår den sikring. Opgav flere forsøg her kl. 03.00. Venter nu på Jysk varmeservice. Så jer mener at det er en dårlig omskrivning at sige :Nogle RTB Ver. 7 "Hoster lidt" Det er jo ikke ligefrem et nyt produkt, så forventer at diverse børnesygdomme var over. Her er pisse koldt. Er efterhånden ikke særlig stolt/glad for mit NBE RTB.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version