Pillefyr > Boink, Scotte, Woody, Biocomfort, RTB

v10 ny version efter årsskiftet

(1/9) > >>

BoinkUser:
Hej,

Så er der en ny version 10 klar.

- Sæt din styring online, genstart evt. styringen bagefter, hvis det skal gå hurtigt
- Gå ind i Download menuen og hent version 10.0525

Hvis du ikke kan hente, så kan du blive nødt til at genstarte styringen, gå hurtigt ind i menuen, og sætte tiden et år tilbage. Download så igen.

Alternativt kan der også installeres med sd-kort fra:
https://www.nbe.dk/program-download/

Info kun til de der bruger tablet med deres v10 styring, gør du ikke det skal du ikke læse videre.

Hvis du oplever problemer med din v10 opgraderet til tablet version, så kan du enten installere det nye program med SD-kort fra:
https://www.nbe.dk/program-download/
Og begynde at køre med skærm i stedet.

Eller du kan, lave et factory reset. Og herefter gå ind i Download menuen på sædvanlig vis og hente 10.0525. Her begynder du også at bruge skærmen igen.

Der er for øjeblikket ikke en opdatering til tablet / v10-v13 versionen, men vi ser hvad vi kan gøre de næste dage. Så har du problemer, så begynd at bruge skærmen igen, så er du kørende.

Mvh. Jens

Scotteopop:
Hej er der nogen der har prøvet at opdatere V7/V10 styring med micro sd 16 eller 32 gb. Eller skal det være 2-4 gb.
Mine gamle 2 gb kan jeg ikke formatere mere

Poul-Erik:
Hej og Godt nytår
Ja, jeg har hentet opdatering hos NBE v/7 i formiddags og formateret et sd-kort på 2 gb i fat 32, og så opdateret styringen, jeg har formateret på Windows 10
Med venlig hilsen
 Poul-Erik

prunsen:
Jeg har netop opdateret min v10 , online på styringen ; og den kører nu - fint videre med korrekt dato/tid på hændelses-loggen :)

Kjehr:
Hej - Jeg har opdateret til nyeste version, men mangler stadig trendkurver, og nu er alle data for forbrug er væk (dog er de to første år der). Det der er rettet, er at der er datostempling på hændelsesloggen.
----------------
Jeg forsøger lige igen. I går fik jeg trendkurver og forbrugsdata igen (med tilbagevirkende kraft), så jeg var super tilfreds. I dag er det væk igen!!!
Jeg troede faktisk at min log på data og forbrug lå i min styring, men det kan vel ikke være tilfældet?
Mvh / Kim K

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version