Hej Claus
Tak for svar. :-)
Min udfordring er bare, at fyret ikke kører som det skal. Styringen bliver ved med at skifte mellem drift og VVB, ca hver 2-3 sekunder. Og ikke rigtig laver noget varme. :-/
Hej 383CI. Du kunne måske prøve det samme som jeg:
Først prøvede jeg en meget anderkendt forhandler ( jeg udelader navnet) da jeg slet ikke vil udstille nogen, men de havde da i hvertfald aldrig hørt om en V10 styring, der kunne opgraderes til Android version ?? Med fortalte mig, at jeg da bare skulle se af få "nedgraderet til V10 versionen: 10.0.525 så ville alt være godt... Så kunne jeg jo smide min tablet over højre skulder, og sige farvel, til de bedre indstillinger i vejrkompensering....
Nuvel, det var en autoriseret forhandler, så jeg tænke at så måtte jeg jo gribe fat i fabrikken direkte på support (a) ja du kender adressen :-) Og til dem sendste jeg en pæn mail, og fik den samme besked at fabrikken arbejder på en patch lige præcis til os, der har en V10 styring, vi har opgraderet til Android (V13) Jens (BoinUser) svarede faktisk tilbage, da jeg gerne ville være beta tester på den nye udgave, og han sendte faktisk en link til den nye udgave til mig, som jeg fik lagt på den anden dag. Det løste alle problemer. Men prøv evt. at skrive til dem, de er faktisk søde og meget imødekommede. Men gør mig den tjeneste at noterer ALLE indstillinger ned, inden du du evt. patcher, med det link de sender til dig. jeg så f.eks. et gammelt problem, dukker op igen, at jeg ikke kan køre 3 blæs i kompressor rens, efter 20 kg. piller, da 3 blæs, hænger i ventilen, og tømmer kompressoren. Nu er jeg på to korte blæs af 0.3 sek. og det kører ligesom på den gamle version V.10.0.525 :-) Noter alt ned, tag billeder af alle indstillinger herunder udgave (findes under "manuel" ) inden du sletter den gamle Google app, og dowmloader den nye, så kan du sammenligne alt, inden du starter fyret op igen :-) Deres support siger at det tager nogle få dage, da de skal have godkendt den nye version i Google play. men prøv at høre dem, om muligheden for at blive beta-tester? Med alt hvad det indebærer, af "your on your own" :-)