Pillefyr > Boink, Scotte, Woody, Biocomfort, RTB

v10 ny version efter årsskiftet

<< < (9/9)

tharm:
Hi everyone,
Sorry for the English but I don't speak Danish. I am using the v10 controller and was able to only recover the new year issue in February when I started looking for information on the local dealers web page. I was able to upgrade the controller to 10.525 and only after reinstall I got the graphs and log timestamps back. I feel really sad to have lost all the history.
My problem today is that since the upgrade I have seen awful performance. For instance in March the consumption was ~20-30%  worse than from December to February. And it should have been lower! I thought it might be temporary but now I am really worried. I understood that the setup was kept with the SW update, I can't detect any changes in configuration. I can see that the previous poster here in the forum has 10.527 on his controller. Is there another release made? My controller is not online usually so I haven't checked. Hope you can help...
Best regards
Teet
Tallinn, Estonia

PS! You really should have info translated at least to English for your customers outside Denmark

Frank Nelsson:
Hej Jens  ;)

Kan du hjælpe mig med følgende problem? ::).

Min hændelseslog viste ikke længere korrekt dato/tid, men efter opdatering til ver. 10.025 viser den igen korrekt dato/tid på styringens display, men når jeg er logget på fra min PC er det stadig en forkert dato/tid og loggen bliver ikke opdateret med hændelser (den sidste hændelse er firmware opdateringen). Mine forbrugsdata er også forsvundet siden et strømnedbrud i sidste uge?. Det er jo ikke et alvorligt problem, men irriterende når det nu altid har virket tidligere :'(.

Med venlig hilsen :)
Frank Nelsson

 

fbn:
Har samme problemer dog ikke med dato
men forbrugssøjler fungerer ikke rigtig mere
efter i rodede med det i januar  :-\

hrn2:
Hej Jens.
Jeg har lidt samme problem som Frank Nelsson efter at have opdateret til version 10.0525
Når styring genstartes, er forbrugslog væk. Hele 2020 og 2021 mangler, men tidligere år er der.
I hændelses log vises en masse log som 2030. Under dem er de nye log (2021). Kan 2030 loggene ikke fjernes?
Er der kommet en løsning på det?

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version