Forfatter Emne: Manglende drifts grafer og forbrugs statistik efter opdatering  (Læst 2624 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Kimchris

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 14
  • Respekt optjent: +0/-1
Efter nyeste opdatering til styringen V10. Altså fra 10.0522 til 10.0525. Så har jeg ikke haft nogen drift grafer og forbrugsgraferne blev nulstillet/slettet. Opdaterede styringen for 3 dage siden og den skriver bare utilstrækkelig datagrundlag i displayet. Kommer de tilbage igen eller hvordan får man dem tilbage igen.

Mvh. kim






Offline N P K

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 1013
  • Respekt optjent: +15/-1
Mine grafer kom tilbage af sig selv
Scotte 16kw blackstar m semirens
Kompressorrens
Vvb priotering 2 vejs
ekstern temperatur føler
U-herd med skamol
V7 styring
https://stokercloud.dk/dev/mnk.html

Offline pojensen

  • Øvet
  • **
  • Indlæg: 18
  • Respekt optjent: +0/-0
  • Scotte 16, Ver.7.0674 Dor 16
    • Pillefyr online
 Har du været inde i styringen, under grafisk opsætning, hvor du skal sige ja til de grafer du vil have vist.

Offline Kimchris

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 14
  • Respekt optjent: +0/-1
Hej

Mine grafer kom tilbage i går aftes, de er væk igen her til formiddag og har ikke været der siden. Så virker lidt som om de har deres eget liv. Nogen der ved om der arbejdes på en løsning?

Mvh Kim

Offline N P K

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 1013
  • Respekt optjent: +15/-1
Hej

Mine grafer kom tilbage i går aftes, de er væk igen her til formiddag og har ikke været der siden. Så virker lidt som om de har deres eget liv. Nogen der ved om der arbejdes på en løsning?

Mvh Kim

Mine grafer er også væk igen
Mit internet har dog været nede det meste af dagen så ved ikke om det kan være årsagen.
Scotte 16kw blackstar m semirens
Kompressorrens
Vvb priotering 2 vejs
ekstern temperatur føler
U-herd med skamol
V7 styring
https://stokercloud.dk/dev/mnk.html

Offline Klågem

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 6
  • Respekt optjent: +0/-0
Heller ingen grafer her.
Og fyret bruger piller som en i helvede. Og vejningen passer.

Offline DEN1PET

  • Øvet
  • **
  • Indlæg: 34
  • Respekt optjent: +1/-0
  • 10kw scotte V10
Kan kun sige at jeg har de samme problemer efter jeg opdaterede min V10

Offline Proxie_dk

  • Guru
  • ****
  • Indlæg: 68
  • Respekt optjent: +0/-0
Efter nyeste opdatering til styringen V10. Altså fra 10.0522 til 10.0525. Så har jeg ikke haft nogen drift grafer og forbrugsgraferne blev nulstillet/slettet. Opdaterede styringen for 3 dage siden og den skriver bare utilstrækkelig datagrundlag i displayet. Kommer de tilbage igen eller hvordan får man dem tilbage igen.

Mvh. kim






Har driftsgrafer, men forbrugstal er også væk her :( Kan dog se VVB forbrugsdata..meget sært
« Senest Redigeret: Jan 06, 2021, 19:15 af Proxie_dk »

Offline micni

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 6
  • Respekt optjent: +0/-0
Heller ingen driftsgrafer her efter opdatering

8/1: Driftsgrafer tilbage igen :)
« Senest Redigeret: Jan 08, 2021, 15:00 af micni »

Offline Proxie_dk

  • Guru
  • ****
  • Indlæg: 68
  • Respekt optjent: +0/-0
Efter nyeste opdatering til styringen V10. Altså fra 10.0522 til 10.0525. Så har jeg ikke haft nogen drift grafer og forbrugsgraferne blev nulstillet/slettet. Opdaterede styringen for 3 dage siden og den skriver bare utilstrækkelig datagrundlag i displayet. Kommer de tilbage igen eller hvordan får man dem tilbage igen.

Mvh. kim






Har driftsgrafer, men forbrugstal er også væk her :( Kan dog se VVB forbrugsdata..meget sært


Skal vi regne med forbrugstal kommer? Eller ryger de væk for her opdatering? (det gjorde det jo ikke før  uden reset self)

Offline JACstoker

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 45
  • Respekt optjent: +0/-0
Efter nyeste opdatering til styringen V10. Altså fra 10.0522 til 10.0525. Så har jeg ikke haft nogen drift grafer og forbrugsgraferne blev nulstillet/slettet. Opdaterede styringen for 3 dage siden og den skriver bare utilstrækkelig datagrundlag i displayet. Kommer de tilbage igen eller hvordan får man dem tilbage igen.

Mvh. kim








Har driftsgrafer, men forbrugstal er også væk her :( Kan dog se VVB forbrugsdata..meget sært


Skal vi regne med forbrugstal kommer? Eller ryger de væk for her opdatering? (det gjorde det jo ikke før  uden reset self)


Jeg har kun min egen erfaring at dele.

Jeg opgraderede den 7/1 og mine drift-grafer forsvandt også efter opgradering (Forbrugsgraferne har ikke været væk)
drift-graferne kom tilbage igår 11/1 uden jeg havde fortaget mig noget yderligere.

Ver 10

mvh John
Mvh. John
Fyr online: http://stokercloud.dk/dev/jastoker.html

Opstart 15/11-2015
Opvarmer 262m2, årligt forbrug af træpiller = 4,5 t
16Kw, Blackstar, Semirens, ver 10 styring, 500 liter silo, 150mm stålskorsten m. TS, 180L VVB.
Iltstyring, Returtemp, Røgtemp, Udetemp, VVB temp, Afstandsmåler, Kompressor rens.