Forfatter Emne: Hvad er fordelene ved hypnose til angsthåndtering?  (Læst 1538 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kajher

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Hvad er fordelene ved hypnose til angsthåndtering?
« Dato: Feb 16, 2024, 12:50 »
Jeg har lidt af angst i mange år, og det har påvirket min livskvalitet negativt. Jeg har svært ved at være i sociale situationer, jeg bekymrer mig konstant om fremtiden, og jeg har ofte panikanfald. Jeg har prøvet forskellige former for terapi og medicin, men intet har hjulpet mig nok. Jeg har overvejet at prøve hypnose som en alternativ behandling, men jeg er ikke sikker på, om det virker, eller om det er sikkert. Hvad er fordelene ved hypnose til angsthåndtering, og hvordan foregår en session? Er der nogen bivirkninger eller risici ved hypnose? Er der nogen, der har haft gode resultater med hypnose til angsthåndtering, og som vil dele deres historie og råd? Jeg vil være meget taknemmelig for jeres svar.

Offline kramer

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Hvad er fordelene ved hypnose til angsthåndtering?
« Svar #1 Dato: Feb 16, 2024, 16:45 »
Efter år med angst tog jeg mod til mig og prøvede hypnose som en sidste udvej. Det ændrede alt for mig. Angsthåndtering hypnose gav mig redskaber til at håndtere mine tanker og bekymringer på en ny måde. Under sessionen følte jeg en dyb afslapning og indså, at mine angstfølelser havde rod i gamle mønstre, som kunne ændres. Efter flere sessioner begyndte jeg at mærke en betydelig lettelse fra min angst. Bivirkninger var minimale, og jeg følte mig mere i kontrol og i stand til at nyde livet igen. Hypnose var min nøgle til frihed fra angst, og jeg vil varmt anbefale det til andre i samme situation.





Offline lenmar

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Hvad er fordelene ved hypnose til angsthåndtering?
« Svar #2 Dato: Feb 22, 2024, 06:47 »
Din historie er virkelig rørende og inspirerende. Det er fantastisk at høre, hvordan hypnose har været en transformerende oplevelse for dig i kampen mod angst. At få redskaber til at håndtere tanker og bekymringer på en ny måde kan virkelig være en befrielse. Din beretning om en betydelig lettelse fra angst og følelsen af at være mere i kontrol over dit liv er virkelig inspirerende. Tak for at dele din rejse og anbefale hypnose til andre i samme situation. Din oplevelse viser, at der altid er håb og hjælp til rådighed, selv når det virker som om, at mulighederne er udtømte.

Offline xkfc

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 4448
  • Respekt optjent: +168/-24
    • mit fyr
Sv: Hvad er fordelene ved hypnose til angsthåndtering?
« Svar #3 Dato: Feb 22, 2024, 19:44 »
Du burde tage et kursus i personligheds spaltning  ;D ;D
Hilsen Kenneth
16kw Scotte V7, opop H418 24nov09 Herd: standart; Sommer; BB176, kompressor rens.
94' - 09' twinheat m20 85'
**2stk TRÆKSTABILISATOR** ;-)
200m2 23°/76m2 8-22° 1plan 1922 ca. 6 ton.
metro160combi + metro110combi
http://stokercloud.dk/dev/xkfcv7.html