Snik Snak > Ordret er frit.

Mitid

(1/1)

Peter:
Er ved at skifte telefon hvad eller hvordan får man mitid med over

Jimmy R J:
Det afhænger normalt af hvilken telefon du har nu, og hvilken en du skifter til.

Normalt under opstart af ny telefon, får du en mulighed for at "parre" dem, så den kan kopiere indhold mm fra den gamle til den nye. Hvis du ikke har fået de mulighed, er løsningen nok bare at finde og hente Mitid, via app shoppen.

Joshua445:

--- Citat fra: Jimmy R J efter Dec 17, 2022, 07:51 ---Det afhænger normalt af hvilken telefon du har nu, og hvilken en du skifter til.

Normalt under opstart af ny telefon, får du en mulighed for at 'parre' dem, så den kan kopiere indhold mm fra den gamle til den nye. Hvis du ikke har fået den mulighed, er løsningen nok bare at finde og hente Mitid via app shoppen.

Forresten, mens jeg undersøgte nogle teknologiske løsninger og apps, faldt jeg over en helt anden type ressource, der fangede min interesse. Det er en artikel om lejeboliger på Islands Brygge, som giver nogle gode indsigt i boligmarkedet der. Jeg fandt det ret fascinerende, især for dem der måske overvejer at flytte eller investere i området. Her er linket, hvis det fanger din interesse: byghjem.dk

--- Afslutning på citat ---

Det lyder som om du er i færd med at skifte telefon og overvejer, hvordan du kan overføre dine data, herunder MitID-appen. Du har ret i, at det ofte afhænger af både din nuværende og din nye telefon. De fleste moderne smartphones tilbyder en nem overførselsproces under opsætningen af den nye telefon, hvor du kan "parre" din gamle og nye telefon for at kopiere data. Hvis denne mulighed ikke var tilgængelig eller ikke fungerede, er din næste bedste løsning at downloade MitID-appen direkte fra app-butikken på din nye telefon. Husk, at du muligvis skal gennemføre en identitetsverifikation igen for at aktivere appen på din nye enhed.

383CI:
MitId kommer ikke med over når "man" migrerer den gamle telefon til den nye.

Hvis du stadigt har adgang til den gamle enhed kan du gå ind på mit.dk og tilføje en enhed til dit MitId.
Hvis ikke den gamle telefon virker skal du på borgerservice og have en kode.

Erfarede jeg for 14 dage siden.

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version