Dine indstillinger ser grundlæggende fine ud, der er ikke indikering på at noget er defekt.
P & I er regulering, for at stille på dem skal man vide hvad man ønsker og hvorfor. Man kan ikke få lige streger med mindre man altid aftager samme mængde energi, derfor er det første man kigger på installationen, ikke regulatoren.
Typisk vil noget svinge, fyret er designet modulerende, altså prøver det at holde en jævn temperatur, og derfor vil ydelsen svinge. Kigger du på mine grafer ser du de er meget lige, det er ikke fordi jeg er en skrapsak til at juatere fyr, det er min installaton der gør det.
Jeg er set billeder af en del ødelagte herder, alle i nyere brændere der er designet til U herd, hvor man har haft brugt en fald herd, så du skal holde godt øje med hvad der sker.
For at få Uherden til at brænde perfekt er det vigtigt at man har skamolpladen monteret, det gør det lidt sværere at justere 10%, men det kunne man så gøre uden.
Jeg har kun én anbefaling og den er sikkerheds relateret. Du bør sætte skaktalarmen ned på minimum som er 50° Hellere en alarm for meget end en tilbagebrand, det ser på dine grafer ud til at der er fint plads til at køre med 50°