Tips og Tricks > Ønsker til stoker kontrol

Data mangel

(1/2) > >>

xkfc:
Når jeg genstarter min PC (tja' det er jo windows) så mangler der mange data, jeg havde lige kigget på kurverne, genstartet, så forsvinder kurverne næsten 12timer, man kan slet ikke se genstarten på min vejrstation.

Håber det bliver fikset i en fremtidig version.

MVH. kenneth

BoinkUser:

--- Citat fra: xkfc efter Feb 03, 2010, 18:32 ---Når jeg genstarter min PC (tja' det er jo windows) så mangler der mange data, jeg havde lige kigget på kurverne, genstartet, så forsvinder kurverne næsten 12timer, man kan slet ikke se genstarten på min vejrstation.

Håber det bliver fikset i en fremtidig version.

MVH. kenneth

--- Afslutning på citat ---

Hej Kenneth

Sker det hver gang du genstarter? Eller er det en enlig svale? Er alt data væk, eller er der "rester" tilbage.

Hvilken Windows er det?

Mvh. Jens

xkfc:
Hej jens
det er en gammel solid XP.

Efter genstart kan en ellers grøn forbrugssøgle blive gul igen, selv om den er uger gammel.

Nu genstarter jeg ikke så tit, men vi snakker flere gange.
det er ikke et fast interval det drejer sig om.

MVH. Kenenth

BoinkUser:

--- Citat fra: xkfc efter Feb 03, 2010, 21:00 ---Hej jens
det er en gammel solid XP.

Efter genstart kan en ellers grøn forbrugssøgle blive gul igen, selv om den er uger gammel.

Nu genstarter jeg ikke så tit, men vi snakker flere gange.
det er ikke et fast interval det drejer sig om.

MVH. Kenenth

--- Afslutning på citat ---

Hej Kenneth

Den sidste søjle du kan se, vil af og til være gul. Det skyldes at vi går et fast interval tilbage i tiden, og hvis der er mindre end 4 timer i den første søjle så bliver den gul.


Det bliver rettet, så den hopper hele dage tilbage istedet.


Mvh. Jens

xkfc:
Nu forsvand der data igen.

Det er nok ikke pga. genstart af programmet at det sker.
jeg har en error log i min vejrstation. Samme tid som der mangler data fra, er der også en error i FTP på vejrstationen, den begynder bare at sende igen, det er ikke noget der ses på grafen.

Det er ligesom at Stokerkontrol ikke automatisk begynder at sende igen efter net dropout.
Da jeg bor 2935m fra TDC central som jeg desværre er afhængig af, kører ADSL 10mbit. ikke optimalt.

MVH. Kenneth

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version