Forfatter Emne: Gratis besøg?  (Læst 2666 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Kenneth

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 265
  • Respekt optjent: +1/-1
Gratis besøg?
« Dato: Aug 31, 2010, 18:40 »
Jeg fik et gratis? besøg fra ( konsulent ) med i købet af min scotte. Det er snart ved at være tid til at bruge det.
Er det noget man altid får med ved et pakkekøb?

Nu spørger jeg bare lige - inden jeg selv undesøger det ( og skal finde den faktura frem )..
16 kw scotte ver. 6.14 opop 618 kedel. Kompressorrens. 25o m2 stuehus fra 1875 ok isoleret og renoveret. Brændeovn i stuen. Nu med 70 m2 ok isoleret tilbygning. Elpatron i VVB om sommeren.

Offline Hedestoker

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 533
  • Respekt optjent: +33/-6
    • Salg af pillefyr og vvs artikler
Sv: Gratis besøg?
« Svar #1 Dato: Aug 31, 2010, 18:56 »
Hej

Hvis du køber et komplet Scotte anlæg er der altid et opstartsbesøg med.

Har du købt den hos os får du tilsendt en returkuvert med en kopi af faktura samt en opstartsseddel som du skal sende til NBE nå fyret er køre klar.

Mvh Allan
Hedestoker.dk
Forhandler af RTB, Scotte, Woody, NBE og VVS artikler.

Opvarmer 500 m² med BlackStar 30 kedel (selvrens), Scotte 30Kw, Version 7.
240 rørs NBE Vaccum solfanger
http://www.stokercloud.dk/dev/hedestoker01.html

Offline Kenneth

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 265
  • Respekt optjent: +1/-1
Sv: Gratis besøg?
« Svar #2 Dato: Sep 01, 2010, 16:38 »
Ok. Jeg har valgt at vente lidt med det besøg, for at være lidt mere dus med Scotten. På den måde tror jeg at jeg får lidt mere ud af det...
16 kw scotte ver. 6.14 opop 618 kedel. Kompressorrens. 25o m2 stuehus fra 1875 ok isoleret og renoveret. Brændeovn i stuen. Nu med 70 m2 ok isoleret tilbygning. Elpatron i VVB om sommeren.

Offline Ole S

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1088
  • Respekt optjent: +25/-4
Sv: Gratis besøg?
« Svar #3 Dato: Sep 01, 2010, 20:02 »
Ok. Jeg har valgt at vente lidt med det besøg, for at være lidt mere dus med Scotten. På den måde tror jeg at jeg får lidt mere ud af det...
Hej
Jeg tror det er et rigtigt godt valg, des mere du er inde i styringen, des mere får du ud af besøget. Og ikke mindst at kunne huske alle de gode ting man forhåbenligt får at vide, er jo en ret god ting. ;D
Mvh Ole S.

RTB10 vers.7 150l. vvb
105 kvm plus 40 uisoleret værksted