Tja, det er jo op til den enkelte; men jeg ville ikke undvære noget af ekstra udstyret, og det er jo forholdsvis billigt det hele; det skulle da lige være flowmåleren, som forsøg desværre viser, at med min styring og shuntvent (og måske en dårlig radiator et sted) ikke helt giver de logningsmuligheder, som jeg havde håbet på.
Specielt varmvandsprioritering er jo rørende billigt at få lavet, når man alligevel laver rørføringen om, og kombinationen med Sommerstop synes jeg har fungeret rigtigt godt hos mig.
Jeg vil vurdere, at den nye "Woody'-kedel er en smule mere besværlig at rense end en Opop 418-kedel p.g.a. størrelsesforskellen og 'indhakket' i den nye
'Woody'-kedels fyrkammer. Men vi er derude hvor vi måske taler sekunder i forskel på rensningstid..
Ellers er der jo som omtalt minimal forskel på en Scotte og en Woody, selvom
http://www.pelletsburner.dk/hus%202010.pdf måske antyder, at det er der kommet i de nye versioner....
Jeg ærgrer mig over, at jeg bor så langt væk fra Øster Vrå, at jeg nok ikke kan slippe af sted med at kalde det en 'tvungen familieudflugt'...jeg ville ellers gerne have set forhandlerne i et gruppekram

(..der kommer vel billeder?)...og scorer den nyeste chip-version gratis....