Hej Zune,
Ja der er f...... til forskel på om du indstiller Blæs lav, midt og høj eller
Korrektion blæs lav, midt og høj.
Den vejledning jeg gav dig tidligere i denne tråd gik på grundparametrene og ikke korrektion.
Korrekt indstilling får du ved at indstille
Snegl ydelse korrekt under
AutoberegningDerefter stiller du
Korrektion blæs lav, midt og høj til 100%.
Så indstiller du grundparametrene (SET holdt inde mens der tændes for 230 VAC) for
Blæs lav, midt og høj så forbrændingen er korrekt ved hhv 10%, 50% og 100% drift.
I praksis er det nemmere at finde de rigtige grundparametre ved at justere
Korrektion blæs lav, midt og høj så forbrændingen er korrekt, hvorefter du aflæser %-indstillingen for de tre områder og beregner de korrekte grundparametre herudfra.
De beregnede grundparametre indtastes så og
Korrektion blæs lav, midt og høj sættes til 100%.
Pas lige på med at betragte blæseren som sølv metal eller blank alu, for der er mere end én af den slags

Hvis det er en gammel blæser, kan der være tale om en 3-4 forskellige modeller, alle med hver deres "fabriks indstillinger".
Metoden jeg har beskrevet her, duer for dem alle

Hilsen
Michael
jeg har nu snakket med en der har lidt mere styr på det end mig og jeg har været inde i base indstillinger ved at holde "SET" inde mens jeg tændte, og så skrue lidt op for indstillingen for lav midt og høj. således at den får mere strøm, og jeg kan høre at blæseren giver mere gas, og flammen er blevet bedre, men jeg måtte gå så nu ser jeg til den når jeg kommer hjem.