Halløj - jeg kender skam godt reglerne mht. betaling via nettet, - men der er sket et par svipsere i år, - der er et par forklaringer herpå

1 - Vi har solgt 3 gange så meget som vi havde regnet med i år, - og det har gjort at vores system/mandskab har mistet lidt af overblikket

2 - Vores leverandører havde ikke regnet med det store salg vi har haft, - så der er opstået "pludselige" flaskehalse med leveringsproblemer, - hvor vi er blevet orienteret for sent, - efter vi havde "trykket" på knappen.
Vi sender varen, - og trækker pengene efterfølgende, - men som skrevet, - så er der sket fejl - Indrømmet

Vi har haft 3862 ekspeditioner indtil videre i år, - og jeg vil anslå at der er sket fejl i betalingerne på ca. 10 af disse ordrer online.
Alle har dog fået deres varer, - og vi har brugt meget lang tid, - og mange ressurcer på at hjælpe vores kunder så vidt det var muligt, - så hurtigt som muligt.
Jeg har siden slutningen af Maj været mere eller mindre på arbejde fra 9 morgen, - til 0.00 om natten, - svaret på mails, - ekspederet ordrer etc. etc. - Og når man ikke får den søvn man har behov for, - så laver man et par fejl i svinget

Det beklager jeg naturligvis