Forfatter Emne: Iltstyring, udsving.  (Læst 36334 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MartinPedersen

• Gæst
Sv: Iltstyring, udsving.
« Svar #45 Dato: Dec 04, 2010, 15:34 »
Hvis man nu forestiller sig at en kunde bestiller noget du ikke har på lager, og du skal have en ekstern til at sende det for dig, og de heller ikke har det på lager. Hvordan holder du så styr på hvornår din eksterne parther har afsendt så du kan trække pengene... gør du det med et system, eller "en mand" ?

Offline Ole S

• Top of the pop
  • Respekt optjent: +25/-4
« Svar #46 Dato: Dec 04, 2010, 15:55 »
Hej

Jeg mener med 99% sikkerhed at Søren normalvis IKKE trækker pengene før varene er sendt, om der så er sket en enkelt smutter vil jeg da ikke kunne
udelukke, vi er jo kun menesker. Jeg har ihvertfald ikke haft problemer, med de ting jeg har fået, og betalingen af disse.

Jeg kan ikke huske et eneste modereret indlæg.

Jeg har ingen problemer haft med dvcenter, ud over de trækker pengene før de sender. Søren yder en exceptionel service.
Det må man ikke, det kan koste hele hele adgangen til kortbetaling hvis det sker overlagt, så tror jeg at man er på skideren, butik uden dankort :'( :'(
Men rigtigt søren gør det sku godt.

Mvh Allan
Mvh Ole S.

RTB10 vers.7 150l. vvb
105 kvm plus 40 uisoleret værksted

Offline Hedestoker

• Top of the pop
  • Respekt optjent: +33/-6
    • Salg af pillefyr og vvs artikler
« Svar #47 Dato: Dec 04, 2010, 17:38 »
Det var ikke fordi jeg tror at Søren plejer at gøre det, det tror jeg faktisk slet ikke han kunne finde på, men hvis man gør det overlagt og hæver beløbet inden man sender varen så falder hammeren, man får ikke engang en advarsel af PBS inden den er lukket.

Jeg skal ikke kunne sige mig fri for at vi ikke er kommet til at hæve inden det er sendt, for det kan ikke undgås at det sker, og det sker også hos os.

Til Martin
Vi plejer at købe hjem til lager, og så sende det hele herfra, så kan vi også selv kontrollere at varen er ok inden vi sender den, der er ikke så meget bliver sendt direkte, og får vi det sendt direkte smider vi ordren i restordre og der står den til vi har modtaget en faktura på at den er afsendt, og her efter hæver vi betalingen, det er nemmest og den bedste måde at styre det på syntes vi, at have en mand til at holde styr på det er en umulig opgave efter som vi efter hånden sender 2 bure pakker hver dag.

Mvh Allan
Hedestoker.dk
Forhandler af RTB, Scotte, Woody, NBE og VVS artikler.

Opvarmer 500 m² med BlackStar 30 kedel (selvrens), Scotte 30Kw, Version 7.
240 rørs NBE Vaccum solfanger
http://www.stokercloud.dk/dev/hedestoker01.html

MartinPedersen

• Gæst
« Svar #48 Dato: Dec 04, 2010, 21:49 »
Tak for forklaring Allan.

Jeg har intet ondt at sige om Søren. Jeg har handlet uhyre meget på nettet, og gjort det siden dets spæde start, og jeg har virkelig ikke oplevet noget lignende service niveau, som jeg har fået af Søren. Hvor jeg før troede service var fra en skala på 1 til 10, så gir Søren en klar 37000.

Men, jeg kan da godt forstå reglerne er klare på det område, mht. betaling. Der skal kun få sager til at give det et blakket ry. Så det er fint nok de reagerer voldsomt på regel brud.

Men dertil sagt, så er det jo menneskeligt at fejle, og Søren reagerede skam lynhurtigt som en ninja kl 23 da jeg skrev til ham... så jeg klager ikke. Det var bare en bette note.

Offline Hedestoker

• Top of the pop
« Svar #49 Dato: Dec 04, 2010, 21:54 »
Klart Søren får også MAX point af mig, jeg kan kun anbefale ham, han er en gæv gut og ved hvordan det show skal køres.

Mvh Allan
Hedestoker.dk

Offline levi

• Top of the pop
  • Respekt optjent: +37/-7
« Svar #50 Dato: Dec 04, 2010, 23:06 »
Halløj - jeg kender skam godt reglerne mht. betaling via nettet, - men der er sket et par svipsere i år, - der er et par forklaringer herpå :)

1 - Vi har solgt 3 gange så meget som vi havde regnet med i år, - og det har gjort at vores system/mandskab har mistet lidt af overblikket :(

2 - Vores leverandører havde ikke regnet med det store salg vi har haft, - så der er opstået "pludselige" flaskehalse med leveringsproblemer, - hvor vi er blevet orienteret for sent, - efter vi havde "trykket" på knappen.

Vi sender varen, - og trækker pengene efterfølgende, - men som skrevet, - så er der sket fejl - Indrømmet :(

Vi har haft 3862 ekspeditioner indtil videre i år, - og jeg vil anslå at der er sket fejl i betalingerne på ca. 10 af disse ordrer online.

Alle har dog fået deres varer, - og vi har brugt meget lang tid, - og mange ressurcer på at hjælpe vores kunder så vidt det var muligt, - så hurtigt som muligt.

Jeg har siden slutningen af Maj været mere eller mindre på arbejde fra 9 morgen, - til 0.00 om natten, - svaret på mails, - ekspederet ordrer etc. etc. - Og når man ikke får den søvn man har behov for, - så laver man et par fejl i svinget :(

Det beklager jeg naturligvis  :'(

Offline Hedestoker

• Top of the pop
« Svar #51 Dato: Dec 05, 2010, 06:43 »
Det ved vi godt du gør Søren ;) Der sker også en smutter hos os i ny og næ, og som sagt så kan det bare ikke undgås. hvor der laves noget sker der fejl. :D :D :D

Mvh Allan