Tips og Tricks > Excel regneark

Træpilleforbrugs udregner.

<< < (2/6) > >>

Szafranski:
Så er der lavet en lille ændring til ære for Le-Thor :D

Men vil det så ikke være bedre at lave beregningen omvendt. Hvis du siger du skriver det du sidst har fyldt på, vil det så ikke være godt at fx. den 1 og 2 bliver regnet med i foregående måned. For fylder du på den 2 maj, så er det jo det du har brugt i april, som du har skrevet ind i maj.

Træpilleforbrugsudregner V.1.0 (Le-Thor 2).xlsx er lavet så den regner den 1. & 2. med i foregående måned. Så håber jeg du kan og har lyst til at benytte det :D

Le-Thor:
Mange tak ;D
Jo det kan jeg godt se, den havde jeg da ikke lige tænkt på ::)

NK:

--- Citat fra: Szafranski efter Maj 03, 2011, 08:25 ---Så er der lavet en lille ændring til ære for Le-Thor :D

Men vil det så ikke være bedre at lave beregningen omvendt. Hvis du siger du skriver det du sidst har fyldt på, vil det så ikke være godt at fx. den 1 og 2 bliver regnet med i foregående måned. For fylder du på den 2 maj, så er det jo det du har brugt i april, som du har skrevet ind i maj.

Træpilleforbrugsudregner V.1.0 (Le-Thor 2).xlsx er lavet så den regner den 1. & 2. med i foregående måned. Så håber jeg du kan og har lyst til at benytte det :D



--- Afslutning på citat ---

eh!
det er sgu længe siden jeg har været herinde.
Har brugt Le-thors ark, men nu vil jeg lige prøve din også.

Det er jo helt vildt de seneste stykke tids gode vejre. har været helt nede på 7 kg pr. døgn de seneste 2 uger.

ishøi:
fint regneark men hvad når prisen ændre sig det er jo ikke alle der køber så stort ind.  ;)

/Ishøi

Szafranski:
Stof til eftertanke. Vil kigge på det i morgen. Dog vil jeg mene at det er dumt og dyrt at købe løstvægt, hvis ens primære opvarmningskilde er. Men vil se på det :-) Der kan også opstå problemer, hvis man får det i bigbags. Meen skal gøre mit bedste for at gøre alle glade :P

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version