Interface > Interface til varme systemer

Giver næsten ingen pliler ved 10%

<< < (2/4) > >>

Rap:
Hej igen. Nu har jeg prøvet flere gange både med den gamle chip (v6.34) og den nye (v6.76) og med slukket fyr som du sagde, men det virker ikke. Jeg prøvet også med en ny instalation af stokerkontrol uden at det virker. Så prøvede jeg at gemme en ny fil i dag (med slukket fyr) og så hente den ind igen. Så kommer de en logfil med fejl igen (se vedhæftet fil).
Mon det er en fejl i stokerkontrol? Det ur i styringen det blivet ikke nulstillet når jeg fjerner batteri lusen eller batteriet uden 240v, hvor får styringen tiden fra? Skal det ikke nulstille?
Ps.Jeg håber ikke at i bliver træt af mine spørgsmål, med det er vigtigt af det kører rigtigt.
På forhånd tak. :D
Anders.

michael f:
Vi bliver ikke trætte af spørgsmål  ;D
Jeg ved at Jens fra Stokerkontrol kender svaret.
Så hav tålmodighed, så kommer det.
Eller gå på jagt her http://stokersoft.com/blog/
Han kan kontaktes her https://stokersoft.zendesk.com/home

Rap:
ok. michael f. så venter jeg spændt. ;)

MHES:
Hej Anders,

De parametre der fejler er parametre der ikke findes i den nye styring.
F.eks. er der ikke parametre til pausefyring, da det er taget ud af den nye styring.

At tiden ikke nulstilles er OK, den tælles blot ikke mens batteriet er ude og 230 VAC væk.

Hilsen
Michael


--- Citat fra: Rap efter Sep 07, 2012, 18:55 ---Hej igen. Nu har jeg prøvet flere gange både med den gamle chip (v6.34) og den nye (v6.76) og med slukket fyr som du sagde, men det virker ikke. Jeg prøvet også med en ny instalation af stokerkontrol uden at det virker. Så prøvede jeg at gemme en ny fil i dag (med slukket fyr) og så hente den ind igen. Så kommer de en logfil med fejl igen (se vedhæftet fil).
Mon det er en fejl i stokerkontrol? Det ur i styringen det blivet ikke nulstillet når jeg fjerner batteri lusen eller batteriet uden 240v, hvor får styringen tiden fra? Skal det ikke nulstille?
Ps.Jeg håber ikke at i bliver træt af mine spørgsmål, med det er vigtigt af det kører rigtigt.
På forhånd tak. :D
Anders.

--- Afslutning på citat ---

michael f:
Jeg prøver lige at beskrive chipskift en gang til  8)
(Til alle, kom frisk med input hvis jeg har sprunget noget over  O0 )
Prøv følgende :
Sluk på styringen og tag 230v stik ud.
Luk Stokerkontrol ned.
Åben styringen og tag jumper til backup ud.
Skift chip.
Sæt jumper tilbage.
Sæt 230v stik i igen, men start ikke fyret
Start Stokerkontrol og gå ind i Program opsætning.
Tryk på nulstil chip version.
Efter nogen tid har den fundet den nye chip.
Så er du klar til at kigge de nye tal, og til at starte fyret op.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version