Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
I stokerkontrol kan man da godt se antal gange eltænderen har været brugt, det hedder bare antal optændinger
hej så vidt jeg kan se står der under eltænding nummer tre fra neden antal optændinger eller er je helt forkert på den mvh erik
Lige et hurtigt spørgsmål..Hvor kan man se i SC hvor mange gange eltænderen har tændt?Jeg ville jo tro det var under indstillinger til eltænderen, mender hvor det står [Nulstil eltændings tæller] bliver den ved at vise et 0.Eller er det en funktion der kommer senere?
Citat fra: DennisRN efter Jan 06, 2013, 12:52 Lige et hurtigt spørgsmål..Hvor kan man se i SC hvor mange gange eltænderen har tændt?Jeg ville jo tro det var under indstillinger til eltænderen, mender hvor det står [Nulstil eltændings tæller] bliver den ved at vise et 0.Eller er det en funktion der kommer senere?Hej DennisI styringen finder du antal eltændinger i eltænding/optænding menuen. (nr. 6).Den sendes pt. ikke til StokerCloud, men det vil da være rart at kunne se den der også. Hermed noteret.Mvh. Jens
det er den sgu da også!har den altid været der? jeg må trænge til stærkere linser