Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 3 Gæster læser dette emne.
Ja men hvis ventilen sidder som beskrevet, så kommer min pumpe jo til at sidde på den blå streng lige inden ventilen...giver det mig ikke problemer med cirkulation gennem kedlen når ventilen er lukket?
Citat fra: Jan_Lodahl efter Feb 12, 2013, 14:58 Ja men hvis ventilen sidder som beskrevet, så kommer min pumpe jo til at sidde på den blå streng lige inden ventilen...giver det mig ikke problemer med cirkulation gennem kedlen når ventilen er lukket?Sidder din pumpe sådan i dag også? Altså på højre side af din termovar, på returen...? For så virker den sgu heller ikke.
arh mon dog, så er det jo nærmest held hvis der er varme i huset.
Ja den sidder på retur i dag...problemet er at jeg ikke har ret meget plads bag fyret...så ved ikke lige hvordan jeg skal skrue det sammen så der er plads til pumpen på hverken mix siden, eller fremløb inden by pass rør...
Så jeg er nødt til at tage tyren ved hornene og skrue det hele fra hinanden og få det lavet ordentligt fra bunden?
Det eneste sted indenfor shunt kredsen hvor pumpen kan være rent fysisk er mellem ventil og kedel på retur siden (mix røret) er det en OK placering?