Forfatter Emne: stokerkontrol fryser fast  (Læst 5843 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline noerskov

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 336
  • Respekt optjent: +4/-1
    • Mit fyr kommentarer er velkomne hvis i mener det ser helt galt ud :-)
stokerkontrol fryser fast
« Dato: Mar 12, 2013, 09:17 »
Hej alle har lidt problemer med stokerkontrol den ligesom fryser fast og det er ved at blive en smule træls da jeg er ved at fintune fyret så kunne det jo være rart at kunne følge med og se over et døgn hvordan den kører nogen gange gør den det hele tiden andre gange kan den køre mange timer
jeg har sendt en log til stokersoft så må vi se om ikke han melder tilbage  ;) mit eget gæt er at kablet mellem pc og styring er for langt 15 meter jeg har slået alt pauseskærm dvaletilstand og det halløj fra har andre mon døjet med det samme problemer
hilsen henrik

Scotte mini bs 1016 10 kw version 6,79 trækstabilisator grundfoss alpha 2 cirkulationspumpe kompressorens  3 vejs ventil 100 ltr vvb ca 140 kvm opvarmet i 3 plan heraf ca 20 kvm gulvvarme i betongulv huset er dårligt isoleret

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: stokerkontrol fryser fast
« Svar #1 Dato: Mar 12, 2013, 12:37 »
Hej alle har lidt problemer med stokerkontrol den ligesom fryser fast og det er ved at blive en smule træls da jeg er ved at fintune fyret så kunne det jo være rart at kunne følge med og se over et døgn hvordan den kører nogen gange gør den det hele tiden andre gange kan den køre mange timer
jeg har sendt en log til stokersoft så må vi se om ikke han melder tilbage  ;) mit eget gæt er at kablet mellem pc og styring er for langt 15 meter jeg har slået alt pauseskærm dvaletilstand og det halløj fra har andre mon døjet med det samme problemer
hilsen henrik

Hej Henrik

Du skal lige sende dit serienummer på mail til info@stokerkontrol.dk med besked om at du har sendt en log - før bliver der ikke kigget  :-)

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline noerskov

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 336
  • Respekt optjent: +4/-1
    • Mit fyr kommentarer er velkomne hvis i mener det ser helt galt ud :-)
Sv: stokerkontrol fryser fast
« Svar #2 Dato: Mar 12, 2013, 13:06 »
Ok tak det gør jeg
Scotte mini bs 1016 10 kw version 6,79 trækstabilisator grundfoss alpha 2 cirkulationspumpe kompressorens  3 vejs ventil 100 ltr vvb ca 140 kvm opvarmet i 3 plan heraf ca 20 kvm gulvvarme i betongulv huset er dårligt isoleret

Offline Christian_IA

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 225
  • Respekt optjent: +2/-0
Sv: stokerkontrol fryser fast
« Svar #3 Dato: Mar 13, 2013, 07:58 »
Hej alle har lidt problemer med stokerkontrol den ligesom fryser fast og det er ved at blive en smule træls da jeg er ved at fintune fyret så kunne det jo være rart at kunne følge med og se over et døgn hvordan den kører nogen gange gør den det hele tiden andre gange kan den køre mange timer
jeg har sendt en log til stokersoft så må vi se om ikke han melder tilbage  ;) mit eget gæt er at kablet mellem pc og styring er for langt 15 meter jeg har slået alt pauseskærm dvaletilstand og det halløj fra har andre mon døjet med det samme problemer
hilsen henrik
Det samme har jeg oplevet flere gange og jeg har korte kabler.
Jeg vil også indberette det næste gang.
Det er specielt graf delen som fryser.
--
Christian
Scotte 16 kW på BS20 semirens kedel
Nu med StokerKontrol online:
http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=christian_ia
http://www.424.dk/pillefyr/

Offline noerskov

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 336
  • Respekt optjent: +4/-1
    • Mit fyr kommentarer er velkomne hvis i mener det ser helt galt ud :-)
Sv: stokerkontrol fryser fast
« Svar #4 Dato: Mar 13, 2013, 08:43 »
Hej Jens fra stokersoft mener det kan være min usb adapter der laver kaos men prøv at sende ham en log bare husk og sætte flueben ``aktiver avanceret logging´´ i stokerkontrol og så send ham en mail med problemets art og dit serienummer så svarer han hurtigt tilbage   ;)
hilsen henrik
Scotte mini bs 1016 10 kw version 6,79 trækstabilisator grundfoss alpha 2 cirkulationspumpe kompressorens  3 vejs ventil 100 ltr vvb ca 140 kvm opvarmet i 3 plan heraf ca 20 kvm gulvvarme i betongulv huset er dårligt isoleret