Ah jeg tror du har en smule galt fat i problemt Kenneth. Ellers så har jeg totalt misforstået din løsning,hvilket bestemt også er en mulighed :-)
Som jeg ser ventilen så står den med en fast Fase og N og står, når den er strømløs/med strøm fra styringen, default som lukket og når L7 som er NO bliver aktiveret af styringen aktivere den et overdrager relæ som skifter positionen til åben. Rigtigt jeg kan gå i styringen og sætte L7 til NC så vil den åbne for ventilen når den IKKE kalder på varme, og lukke :-( når den gør. Det kan dog omgåes ved at sætte VV temp til feks 20gr så den aldrig kalder på varme men det er altså for bøvet. Det jeg skal bruge er ,som jeg også har fået bekræftiget af Michael , en 230 v omskifter . Altså 2 indgange som alt efter position føder 1 udgang. L7 i NO på den ene og en fast fase på den anden. Så er det bare et tryk så er ventilen aktiv og står åben under hele festen. Derved varmes der konstant på VV og det er det jeg har brug for til fest.
Min fase og nul er taget i styringen i forvejen . Jeg har selvfølgelig tænkt mig at bruge den faste fase til at føde det ene ben i kontakten med også således at det er samme fase der står både fast i ventilen og trækker overdrager relæ når den bliver aktiveret.