Forfatter Emne: vvs grossisten og min bare ...  (Læst 10251 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Farmand

  • Øvet
  • **
  • Indlæg: 15
  • Respekt optjent: +0/-0
vvs grossisten og min bare ...
« Dato: Dec 19, 2007, 21:34 »
Min interne snegl i min scotte gik for nylig i stykker. jeg kontaktede selvfølgelig straks vvs grossisten da der stadig var garanti på fyret. jeg fik ny tilsendt + returbrev til den gamle snegl. Den blev sendt afsted, jeg modtag kort efter en kreditnota som aftalt. Jeg kontaktede dem straks for at få de 347,50 udbetalt hvilket de straks ville ordne. så startede balladen, efter en uge ringede jeg igen for at høre hvor mine penge blev af. Manden jeg talte med kunne se at ham jeg havde talt med sidste gang intet havde foetget sig men det skulle han nok lige ordne. En uge senere og stadig ingen penge retur. ringer igen og blir en anelse sur på ham der tager tlf. det viser sig at vvs grossisten er blevet overtaget af vvs eksperten dagen før så han kunne ikke hjælpe  >:( samme dårlige behandling fik jeg efter jeg havde betalt mit fyr og div stumper sidste år. Sammenlagt har jeg ca 7-800 kr. tilgode ved de banditter... Der ingen problemer med at bestille og betale men når de skal tilbagebetale går de totalt i baglås..  Vi må håbe vvs eksperten levere bedre service..
« Senest Redigeret: Dec 21, 2007, 08:07 af Farmand »