I min gamle styring gik forsyningsspændigen gennem overkogningssikringen. Kan jeg ikke bare klippe stikproppen af ledningen der normalt skal i stikkontakten, og sætte den gamle ledning til? Og så lade de to ledninger der sidder sammen i samlemuffen blive sammen? Så kører min forsyningsspænding jo igennem overkogningssikringen, og der er konstant forbindelse mellem de to ledninger der er beregnet på overkogningssikring.
Se her side 16
http://www.nbe.dk/files/manager/manual%20v7%20og%20v10%20%20revideret.pdf
Strømmen skal gå gennem overkogsikringen, og den virker derfor som en afbryder på en natlampe. 
Hvis der er en terminal i styring som hedder overkog er det nok med en to leddet ledning til overkogssikring.
Og 230 volt stikket skal bare i stikkontakt eller hvordan man nu har det sat op
Jeg har Info i en mail fra jannich godt nok til en V6 styring men det er vel det samme
Hej
Hvis der er indgang til overkog på styringen, så kan der bruges en 2 ledet kabel direkte i overkogen
Lusen fjernes og de to terminaler kobles direkte til overkog,
så afbrydes forbindelsen ved overkog og styringen får ikke strøm.
Den normale forsyning kobles til stikkonkakt
Med venlig hilsen, Sincerely,
Mit freundlichen Grüßen, S pozdravem,
Jannich Hansen
NBE production A/S
Brinken 6-10
DK9750 Oester Vraa
Denmark
0045-88209230
0045-88209232
www.nbe.dkjannich@nbe.dk
Fra: npkronblad@gmail.com [mailto:npkronblad@gmail.com]
Sendt: 30. maj 2013 19:37
Til: Jannich Hansen
Emne: Henvendelse fra Kontaktformular
Navn
:
Nicolai Kronblad
Adresse
:
Ørbækvej 830"
Postnr_og_by
:
5863 Ferritslev Fyn
Telefonnummer
:
23436178
Email_adresse
:
npkronblad@gmail.com
Kommentar
:
Hej Jeg er ved montere mit nye scotte pillefyr. Styring er med chip 6,82 jeg opdagede så at der er to terminaler der er luset der står overkog er det indbygget i den styring? Mvh Nicolai Kronblad